Gå til innhold

hjeeeeelp!! ang fest..

Anbefalte innlegg

Gjest speed-o-meter
Skrevet

skal arrangere ett reunionparty,men trenger hjelp til hvordan dette skal fåregå.

altså..

trenger lokale, band, evt bord/ stoler, greit med mat,drikke og blonster sant? dekor,invitasjoner..noe eg har glemt? vi blir vel 150 stk..kor mye bør eg forlange som betaling? 300 er det for mye/lite?

åhh...blir så stresset..noen som har gjort dette før? kan vi bruke ett tema feks?

har dere hatt reunionparty? hvordan foregikk dette? detaljert pliiiiiis:D

må ha litt flere ideer og det er kjapt!! hvilke aktiviteter? blir litt enveiskjøring om vi bare kommer og drikker for å så stikke igjen.. ones in a lifetime fest og det skal sitte godt i minnet

Skrevet

Du bør ha mere enn 300kr for denne jobben, eller er det for private? Legg på en null til om det er andre. Det skal jo også rigges og dekkes, og alt tar tid.

Hva med å få et band som har med karaoke? Lag en konkurranse? Jeg har aldri gjort dette, men min mann styrte fælt med en fest for litt siden. Men de var vel 20stk som forberedet fest for 150stk.......

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du bør ha mere enn 300kr for denne jobben, eller er det for private? Legg på en null til om det er andre. Det skal jo også rigges og dekkes, og alt tar tid.

Hva med å få et band som har med karaoke? Lag en konkurranse? Jeg har aldri gjort dette, men min mann styrte fælt med en fest for litt siden. Men de var vel 20stk som forberedet fest for 150stk.......

Tenkte vedkommende mente 300 pr stykk, og at det skal dekke alt på festen, ikke at det var betaling speed-o-meter skulle ha.

Skrevet

Tenkte vedkommende mente 300 pr stykk, og at det skal dekke alt på festen, ikke at det var betaling speed-o-meter skulle ha.

Jeg skjønte ikke bæret jeg. Trodde først det ene, så det andre...

Skrevet

Tror du kan fikse en OK fest for 300-350kr pr pers. Ekstra drikke utover en viss mengde kan jo folk kjøpe selv i baren. Hvor lenge er det siden folk møttes? Hvis det er en stund siden, kan det være like bra med en DJ som spiller musikk som var populær på den tiden. Det er vel billigere enn band, skulle jeg tro. Hvis du får lokale med lerret og PC-prosjektor, kan du vise film eller bilder fra den tiden dere gikk på skole (eller hva det nå var dere gjorde sammen). Lag en uformell quiz med spørsmål fra den tiden (musikk, nyhetssaker, politikk etc.)

Bare noen forslag fra

Gjest ChiengMai
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189621916' post='3673574]

Jeg skjønte ikke bæret jeg. Trodde først det ene, så det andre...

Skal være enig i at det er skrevet litt uklart. :-D

Skrevet

haha, beklager, jeg tok sikkert feil ja. Skylder på at jeg er tett i pappen og har feber å greiår ;)

Skrevet

Ha ikke for bråkete musikk. Personene må få anledning til å prate med hverandre. Kanskje alle kan få si noen setninger om hva de driver med etc., det gjorde vi på en sånn fest.

Gjest speed-o-meter
Skrevet

Tror du kan fikse en OK fest for 300-350kr pr pers. Ekstra drikke utover en viss mengde kan jo folk kjøpe selv i baren. Hvor lenge er det siden folk møttes? Hvis det er en stund siden, kan det være like bra med en DJ som spiller musikk som var populær på den tiden. Det er vel billigere enn band, skulle jeg tro. Hvis du får lokale med lerret og PC-prosjektor, kan du vise film eller bilder fra den tiden dere gikk på skole (eller hva det nå var dere gjorde sammen). Lag en uformell quiz med spørsmål fra den tiden (musikk, nyhetssaker, politikk etc.)

Bare noen forslag fra

quiz ja:D vi er en stooooor gjeng som skal ha 10års reunion så alle fra samme klassetrinn skal samles..tenkt vi sku gjøre det sånn at alle fikk sjampis som inngangs drikk åsså kjøper vi noe vin som kan stå med buffeen..kan vel og be dem ta med drikkevarer? eller blir det litt teit?

og en dj som spiller dengangs musikk hadde ikke vært så dumt...:D

Gjest speed-o-meter
Skrevet

jeg ble utvalgt til som arrangør til vårt reunion..kanskje eg burde dra med meg ett lite team? 20 stk som forberedte t 150 er vel kanskje litt lurt..

Gjest speed-o-meter
Skrevet

300 pr pers som kommer seff. eg skal ikke ha noe betaling:o

det skal jo stelles skikkelig i stand og sånt,men vet ikke om det er for mye å forlange av den enkelte..

Gjest ChiengMai
Skrevet

300 pr pers som kommer seff. eg skal ikke ha noe betaling:o

det skal jo stelles skikkelig i stand og sånt,men vet ikke om det er for mye å forlange av den enkelte..

Som vel andre har skrevet. Du finner ut hvor mye festen med musikk, lokaler og mat kommer til å koste, så deler du dette på antall personer. 300 kroner er småpenger i en sånn sammenheng, det er i alle fall min erfaring.

Skrevet

quiz ja:D vi er en stooooor gjeng som skal ha 10års reunion så alle fra samme klassetrinn skal samles..tenkt vi sku gjøre det sånn at alle fikk sjampis som inngangs drikk åsså kjøper vi noe vin som kan stå med buffeen..kan vel og be dem ta med drikkevarer? eller blir det litt teit?

og en dj som spiller dengangs musikk hadde ikke vært så dumt...:D

Sjampis som velkomstdrink er alltid supert! Hvis det er et lokale som det er lov å ta med drikke, kan du jo skrive det. (F.eks. "Det blir velkomstdrink og buffet med vin. Drikke utover dette kan medbringes.")

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...