Gå til innhold

hoven kjertel

Anbefalte innlegg

Gjest dame 31 år

jeg begynte såvidt å hovne opp i armhulen for ca 2 uker siden, og siden det har jeg bare hovnet mer og mer opp, var hos legen igår og han sa det var en betennelse i kjertlene, men siden i går har denne hovne delen (som etterhvert ligner en monster-kvise) på størrelse med et halvt egg nå, begynt å verke noe helt utrolig. Legen min sa jeg skulle kom igjen etter en uke om ikke penecillin-kuren han gav meg hjalp, men dette er etterhvert begynt å bli helt uutholdelig, jeg klarer ikke ngang å strekke ut armen....hva skal jeg gkøre, jeg vil ikke vikre som en hypokonder heller..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285418-hoven-kjertel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...