Gå til innhold

En ny start.....

Anbefalte innlegg

Har skrevet en par tråder her tidligere og har gjort det slutt med typen....

Nå er jeg singel og trenger noen råd...

Jeg tenker mye på han

funderer mye på hva vi kunne gjort anderledes

Var helt sikker på å gjøre det slutt (ihvertfall nesten) men så kommer tvilen.

Jeg jobber hele tiden med ikke å ta kontakt med han - svare kort og høfflig på mailer han sender meg.

Jeg og en venninne skal ut på byen til lørdag - selv om jeg ønsker å være singel ei stund nå, så tenker jeg allikevel; kanskje finner Mr. Love ... har ikke lyst å ha de tankene.

Så til poenget... jeg er sikker på at mange her har erfaring med å være singel i perioder....

Hvis dere har noen gode råd om hvordan dere taklet dette så er jeg veldig takknemlig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285419-en-ny-start/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt slike tanker etter bruddet. Hva kunne vi gjort annerledes osv.

Tror det er smerten pga bruddet som gjør til at ihvertfall jeg tenker slik. For den kan være uutholdelig. Og det kan føles som en trøst å lete etter alternative løsninger. Det er ikke godt å være alene :o(

Vet ikke om det er slik med deg..

Men jeg tror ikke du bør gå på byen for å finne mr Love iallefall. Da tror jeg at du faktisk bare gjør deg selv en liten bjørnetjeneste. Men det er meg, og mine tanker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285419-en-ny-start/#findComment-2291925
Del på andre sider

Jeg har også hatt slike tanker etter bruddet. Hva kunne vi gjort annerledes osv.

Tror det er smerten pga bruddet som gjør til at ihvertfall jeg tenker slik. For den kan være uutholdelig. Og det kan føles som en trøst å lete etter alternative løsninger. Det er ikke godt å være alene :o(

Vet ikke om det er slik med deg..

Men jeg tror ikke du bør gå på byen for å finne mr Love iallefall. Da tror jeg at du faktisk bare gjør deg selv en liten bjørnetjeneste. Men det er meg, og mine tanker.

Jeg vil råde deg til å huske på hvorfor du gjorde det slutt. For det var jo en grunn til det? Det hjalp iallefall meg å tenke på det, og ikke de gode tingene. For avgjørelsen var riktig. Og slik jeg forstår deg, iallefall utifra dine tidligere innlegg - så har avgjørelsen for deg vært riktig også..

Noen tanker bare, fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285419-en-ny-start/#findComment-2291930
Del på andre sider

Jeg vil råde deg til å huske på hvorfor du gjorde det slutt. For det var jo en grunn til det? Det hjalp iallefall meg å tenke på det, og ikke de gode tingene. For avgjørelsen var riktig. Og slik jeg forstår deg, iallefall utifra dine tidligere innlegg - så har avgjørelsen for deg vært riktig også..

Noen tanker bare, fra

Et bra poeng der.... I går kveld var jeg veldig i tvil og slet med å holde på avgjørelsen min... Da satte jeg meg ned med penn og papir og skrev alt jeg husket om problemene vi hadde hatt...

Det hjalp.

For meg er skriving en utrolig god terapi og kan på det varmeste anbefales dere andre hvis dere har behov for å sortere følelser m.m.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285419-en-ny-start/#findComment-2292240
Del på andre sider

Jeg finner det vanskelig å gi deg gode råd, da jeg var veldig klar for å slå opp når jeg endelig forlot min samboer over fire år. Men som Jente31 sier, så er det viktig å huske på hvorfor forholdet ikke fungerte. I tillegg har du problematikken med å bli komfortabel med å være singel, ut i fra tankene dine ser jeg at det kan bli en utfordring.

Første bud for et lykkelig forhold er at forholdet kommer i tillegg til et ellers lykkelig liv. Det siste du ønsker nå er å treffe "Mr. Right", for da er jeg redd det vil gå heller dårlig. Sørg for at du finner ut hvem du er, alene. Hva er viktig for deg? Hva liker du å gjøre? Hvilke mennesker trives du sammen med?

Deretter fyller du livet ditt med nettopp dette. Skaff deg en ny hobby, begynn å trene/gå tur (om du ikke gjør det allerede), fyll opp tiden med gamle og nye venner og lag deg en plan for livet ditt (som IKKE inkluderer en mann).

Lykke til :)

Sorgen over den "tapte" vil gå over raskt nok. Det er lov å være lei seg, forresten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285419-en-ny-start/#findComment-2293067
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...