Gå til innhold

Den Rette For Tor (??)

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig å synes Tor Milde er kjekk??

Skjønner ikke at så mange meldte seg på..Mannen er jo fæl og dvask..

Tror nok det er pga konseptet at de finner han attraktiv - nettopp fordi så mange "konkurrerer" om han..

Skrevet

Dette er selvfølgelig et skudd i blinde, men jeg har hørt at det finnes mennesker som verdsetter andre ting enn utseende ved en eventuell partner.

Skrevet

Dette er selvfølgelig et skudd i blinde, men jeg har hørt at det finnes mennesker som verdsetter andre ting enn utseende ved en eventuell partner.

HÆ? Hvor???

*fniser*

Skrevet

Ja selvfølgelig - men disse kommenterer hvor sexy han er, hvor kjekk han er etc..Jeg har ingenting å si på Tor som person, han er utrolig hyggelig, koselig oppegående etc. Men tenner man ikke på en person, så gjør man ikke det..

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Han virker ærlig talt ikke særlig sympatisk det jeg har sett av ham på TV. :-)

Skrevet

Heldigvis så har folk forskjellige smaker.

Jeg syns ikke at han er så veldig kjekk,men ser ikke bort ifra at andre kan synes det.

Skrevet

Hehe, godt sagt

Skrevet

Jeg syns Milde er fæl utseendemessig men først og fremst måten han oppfører seg på får meg til å grøsse.

Så reprisen av den første epsioden i denne serien på Søndag tror jeg og han virka omtrent halvdød, uinteressert og småsur.

Er enig med deg, jeg forstår virkelig ikke hvordan noen kan like denne personen, tror de fleste tenker sånn når det er en person man misliker på alle punkter.

Gjest så det ja
Skrevet

Jeg syns Milde er fæl utseendemessig men først og fremst måten han oppfører seg på får meg til å grøsse.

Så reprisen av den første epsioden i denne serien på Søndag tror jeg og han virka omtrent halvdød, uinteressert og småsur.

Er enig med deg, jeg forstår virkelig ikke hvordan noen kan like denne personen, tror de fleste tenker sånn når det er en person man misliker på alle punkter.

Vel, vi kvinner kan være noen selvdestruktive vesen.

Skrevet

Jeg sa ikke at jeg mislikte hele fyren, men han er ikke akkurat noen Brad Pitt..Hyggelig fyr, men utseendemessig ikke veldig appelerende..

Skrevet

Vel, vi kvinner kan være noen selvdestruktive vesen.

Sant..:)

Men tror ikke Tor er djevelen selv da..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...