Gjest vimsa87 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 hei..eg har hatt noken underlige mageverka fra mai-no.. beg på p-pilla i feb. har hatt mensen lignende verk uten eg har det. dette pågar ofte og med 2 uke mellarom. pressa på venste side, nede, vondt...avogte er det so vondt ej ikkje klar gå..blir helt fjern å humørsving. har vert me gyno x2 men dem fannt ingen ting... har hatt regelmess mens.. kva kan dette vere? ha også ubekytta sex medan eg jikk på p-pilla..under mensen ha ej sex. men problemet er at eg føler a eg er gravid men har hatt Litt mensen ettr da.. har syptom på gravid,.som trøtt, slapp, endra appetitt, humørsvinginga ja, oppbåst, verken,kvalmen.. kva er dette da? kan eg vere gravid? i sofall er eg i 3 mnd no takk uansett.. bekymra jente..20år..håper på svar.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285421-underlig-mageverk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.