Gå til innhold

ikke kjenne spark ved 25 uker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barnet kan ligge med beina innover og sparke mot morens rygg, da er det ikke så lett å kjenne. Likeså om morkaken ligger mot magen og barnet sparker i den. Men dersom hun tidligere har kjent daglige bevegelser og det plutselig er helt stille så ville jeg nok blitt litt bekymret ja.

Gjest mammavenninna

Barnet kan ligge med beina innover og sparke mot morens rygg, da er det ikke så lett å kjenne. Likeså om morkaken ligger mot magen og barnet sparker i den. Men dersom hun tidligere har kjent daglige bevegelser og det plutselig er helt stille så ville jeg nok blitt litt bekymret ja.

Det er (heldigvis?) slik at hun ikke har kjent noe enda. Verre om sparkene ble borte ja. Men hun har jo vært på ultralyd, og alt så visst bra ut der, så det er sikkrt slik du skriver.

Det er (heldigvis?) slik at hun ikke har kjent noe enda. Verre om sparkene ble borte ja. Men hun har jo vært på ultralyd, og alt så visst bra ut der, så det er sikkrt slik du skriver.

har ikke jordmor eller lege sagt noe om leie til fosteret? kanskje morkaken ligger forran? prøv å snike deg inn på tema og spørr om lege/jordmor har sagt noe om hvordan barnet ligger... jeg vil gjerne høre resten av denne historien:) kan jeg det? ikke mas på henne men bare prøv å snakk om det, uten å beskymre henne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...