Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og ser litt på Idol og er litt sjokkert over hvor fullstendig, totalt og absolutt blottet for selvkritikk mange av deltakerne er?! Og da tør jeg ikke engang tenke på alle de vi ikke får se...

ringerikskringla
Skrevet

jeg er så enig kjære kusine....de må da høre før de drar dit hvordan stemmen er.

Skrevet

jeg er så enig kjære kusine....de må da høre før de drar dit hvordan stemmen er.

Og det verste var at de fleste i kveld var fra Trøndelag... *Gremmes*

Skrevet

*latterkrampe*

De må være både tonedøve... stakkars dommere.

Ang dommerne; jeg er så utrolig fanget av blikket til hu derre sørferosa - og det knallgule håret - åsså _DE_ brillene...! OMG hun er sååå kul.

Benedicte ser ut som ei saltstøtte 95% av tida.

Asbjørn ser ond ut.

Jan Fredrik kunne vært et krydder i hverdagen, sjøl han ;o)

Skrevet
:) Det var mange som ikke burde vært der ja. Jeg er litt redd for at venner og familie ikke orker å knuse drømmene og lar dem kjøre på?
Skrevet

Og det verste var at de fleste i kveld var fra Trøndelag... *Gremmes*

Det er jo ikke så rart da, all den tid kveldens audition var i Trondheim. ;oP

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189630668' post='3673660]

*latterkrampe*

Ang dommerne; jeg er så utrolig fanget av blikket til hu derre sørferosa - og det knallgule håret - åsså _DE_ brillene...! OMG hun er sååå kul.

Asbjørn ser ond ut.

"Ang dommerne; jeg er så utrolig fanget av blikket til hu derre sørferosa - og det knallgule håret - åsså _DE_ brillene...! OMG hun er sååå kul."

Akkurat som figuren Lille Kylling.. :-)))

Skrevet

*latterkrampe*

Asbjørn ser ond ut.

Jge satt og lurte på hvilken stein fra 80-tallet hun Marianne (var detikke det hun het?), hun med Åge-brillene hadde krøpet ut fra...

Jeg holdt på å få spader da de viste et kort klipp der en bortskjemt 17-åring (?) hylte at dommernee kunne dra til helvete! Litt for vant til alltid å få viljen sin kanskje?

Skrevet

Det er jo ikke så rart da, all den tid kveldens audition var i Trondheim. ;oP

Jeg vet det da, det var det som var så pinlig...

Skjønt, han homsen som gikk videre kom jo fra Finnsnes som etter dialekten å dømme er adskillig lengre nord uten at jeg gidder sjekke på kartet. :o)

Skrevet

tipper en god del av dem bare vil på fjernsyn ;) møtte mariann fra surferosa en gang for noen år siden, og kan ikke si jeg likte hu noe videre.... i idol er hu virkelig i sitt rette element dog! fy flate, hu kan være grunnen til at jeg orker å se videre. veldig fint dommerpanel dette året!

Skrevet

Jge satt og lurte på hvilken stein fra 80-tallet hun Marianne (var detikke det hun het?), hun med Åge-brillene hadde krøpet ut fra...

Jeg holdt på å få spader da de viste et kort klipp der en bortskjemt 17-åring (?) hylte at dommernee kunne dra til helvete! Litt for vant til alltid å få viljen sin kanskje?

Ja, dakkal diiiita!

Skrevet

Trur 'a heter Mariann Thomassen. Der sa du det; Åge-briller. Hypnotiserende blikk, ass :D

Skrevet

Jeg vet det da, det var det som var så pinlig...

Skjønt, han homsen som gikk videre kom jo fra Finnsnes som etter dialekten å dømme er adskillig lengre nord uten at jeg gidder sjekke på kartet. :o)

ÅGuuud - litt av en gjeng som råna stripa på Finnsnes akkopagnert av Carola _av alle_!!? Utkantstrok, ja, sikkert ikke hitlista på radio'n engang! Fikk vite om Idol via brevdue. *hahahaha*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189678839' post='3673888]

Trur 'a heter Mariann Thomassen. Der sa du det; Åge-briller. Hypnotiserende blikk, ass :D

Noget spesiell dame ja. En smule sjeløyd også, syntes jeg å fornemme der bak de røde brillene?

Kontrasten til Benedicte er jo enorm - og morsom! :o)

Skrevet

*latterkrampe*

Asbjørn ser ond ut.

Ja hun Mariann er vanvittig bra. Jeg blir helt fasinsert av henne jeg... :)

Ellers mange bra også i går. Han i campingbilen hadde bra stemme! Og hun siste som gikk videre... Hun er talent!

Skrevet

Ja hun Mariann er vanvittig bra. Jeg blir helt fasinsert av henne jeg... :)

Ellers mange bra også i går. Han i campingbilen hadde bra stemme! Og hun siste som gikk videre... Hun er talent!

Ja, han i campingbilen var ikke så verst, enig i det, men en smuuuuule Harry kan man vel trygt si. :o) På en måte er det litt tøft når de står for det og det gjorde han jo!

Skrevet

Ja, han i campingbilen var ikke så verst, enig i det, men en smuuuuule Harry kan man vel trygt si. :o) På en måte er det litt tøft når de står for det og det gjorde han jo!

Hehe, ja han var en smule harry, helt enig:) Men som du sier, det er morro at han sto for den han var.

Han overrasket skikkelig synes jeg!:)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189679178' post='3673889]

ÅGuuud - litt av en gjeng som råna stripa på Finnsnes akkopagnert av Carola _av alle_!!? Utkantstrok, ja, sikkert ikke hitlista på radio'n engang! Fikk vite om Idol via brevdue. *hahahaha*

Carola er jo stor blandt de homofile da...

Skrevet

Er hun? Hvorfor det?

Skrevet

Javel, var de homser hele hurven i bilen der da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...