Gjest Silver Fairy Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189695111' post='3674077] Javel, var de homser hele hurven i bilen der da? Må de være homser fordi de liker Carola? Skjer det aldri at du hører på musikk som en annen enn du liker? Om alle er homofile vet jeg ikke, men han som var på audtion er det garantert. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Er hun? Hvorfor det? Akkurat hvorfor er jeg ikke sikker på, men tipper det har litt med Grand Prix å gjøre. ) 0 Siter
Gjest idol er bare gøy underholdning for å slå ihjel litt tid Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Nå er Idol først og fremst en god inntekt for tv 2. Å hjelpe folk til å nå sin drøm, kommer i andre rekke. Jeg tror jeg tør påstå at noen av verstingene er kjøpt og betalt av tv2 uten at jeg har noen grunn til å hevde dette. Lurer fælt på det mange ganger.Jeg vet hvordan man lager tv, så jeg kan hverftall med sikkerhet si at idol ikke er 100% virkelighet. Så de som ikke vises på tv er nok ganske kjedelige og allminnelige.Ville du sett på hvis år etter år hvis det aldri var noe "action" ? 0 Siter
Gjest Multippel Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg syns Idol er et skikkelig ekkelt program som går ut på å drite ut folk med dårlig selvinnsikt! Syns det er direkte vondt å se på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.