Gå til innhold

Idol

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189695111' post='3674077]

Javel, var de homser hele hurven i bilen der da?

Må de være homser fordi de liker Carola? Skjer det aldri at du hører på musikk som en annen enn du liker? Om alle er homofile vet jeg ikke, men han som var på audtion er det garantert.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Er hun? Hvorfor det?

Akkurat hvorfor er jeg ikke sikker på, men tipper det har litt med Grand Prix å gjøre. :o)

Gjest idol er bare gøy underholdning for å slå ihjel litt tid
Skrevet

Nå er Idol først og fremst en god inntekt for tv 2. Å hjelpe folk til å nå sin drøm, kommer i andre rekke. Jeg tror jeg tør påstå at noen av verstingene er kjøpt og betalt av tv2 uten at jeg har noen grunn til å hevde dette. Lurer fælt på det mange ganger.Jeg vet hvordan man lager tv, så jeg kan hverftall med sikkerhet si at idol ikke er 100% virkelighet.

Så de som ikke vises på tv er nok ganske kjedelige og allminnelige.Ville du sett på hvis år etter år hvis det aldri var noe "action" ?

Gjest Multippel
Skrevet

Jeg syns Idol er et skikkelig ekkelt program som går ut på å drite ut folk med dårlig selvinnsikt! Syns det er direkte vondt å se på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...