Gjest suppegjøken Skrevet 12. september 2007 Skrevet 12. september 2007 Gått på p-pillen yasmin siden i sommer. Har hatt hodepine i endel år. Husker ikke om det var før eller etter yasmin at dette begynte: Hodepine, flimrer for øynene, følelsesløs i h. side av ansiktet, det prikker. Føles "rart." Var hos legen som sa det var migrene og fikk medisiner. Men så leser man i aviser og ser at blodpropp kan forekomme ved bruk av denne pillen. Noe å bekymre seg for? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg ville helt klart byttet p-pille. Det høres ikke bra ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg hadde migrene en stund. Da jeg slutta med Yasmin, var det så og si borte. 0 Siter
Gjest "Skulle noen av disse tilstandene oppstå mens du bruker Yasmin.." Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/show.do?filename=/content/pkv/Y/Yasmin_Schering+AG_84468/89781.html&frameset=1&thin=0&href=0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.