Gjest hei_2007 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg og eksen slo opp to ganger. Det var heller meg som slo opp begge gangene fordi jeg har hatt et temperament som var vanskelig å kontrollere. Men i det siste halvåret har jeg forandret meg masse. Blitt mer selvsikker og trygg på meg selv og har luket ut alle de tingene som før skapte problemer for meg. Og ikke minst, jeg har lært å elske meg selv. Før følte jeg at jeg andre måtte elske meg, men jeg elsket ikke meg selv. Nå gjør jeg det og har dessuten flyttet ut hjemmefra. Eksen og meg hadde noe på gang før sommer, men så dro vi hvert vårt fordi skolen ble slutt. Nå har vi jevnlig kontakt over telefon, msn og sms. Jeg inviterte henne hit og hun kommer :-) Dessuten skrev jeg et kjærlighetsbrev til henne for noen uker siden og spurte henne om hva hun syntes om det. Hun syntes at det var fint og sa ikke noe mer enn det. I det brevet skrev jeg også at det var kun oss som kunne gjøre noe med dette og at jeg skjønte ting bedre nå. Og det gjør jeg. Jeg er trygg på meg selv og tror på Law og attraction. Livet mitt er mye bedre nå fordi jeg har luket vekk mange negative ting og har kjærlighet til meg selv. Eksen kommer om ikke lenge. Hun sa at hun selv også ønsket å komme. Jeg vet at jeg muligens kan motsi meg selv når jeg sier at jeg er trygg og sikker på meg selv, men jeg spør dere om innspill: kan hun fremdeles være interessert? Vi hadde en telefonsamtale idag og jeg sa at jeg følte meg priviligert som hadde henne i mitt liv og at jeg satte pris på henne.Hun sa: vi kan jo også snakke om dameproblemer. har du noe? Jeg sa at du vet godt hva jeg føler for deg. Om det hadde vært noe så hadde det vært om deg. Hun sa at hun bare hadde tullet om det med dameproblemer. Men nå kommer hun. Jeg har bestemt meg for å aldri såre henne mer fordi jeg er altfor glad i henne til det. Hun er samtidig også min beste venn, noe jeg innså sent. Tror dere at det er håp her? Min sunne fornuft sier meg at hvis hun ikke ville noe mer og dessuten fikk det brevet av meg at hun da ville ha sagt at hun ikke ville noe mer men bare besøke meg. Så har ikke skjedd og magefølelsen sier meg at det er noe mer her mellom oss. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285444-h%C3%A5p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Om det er håp, det vil bare tiden vise! Men siden hun har lyst til å treffe deg igjen, så er hun nok ikke helt uinterressert. Husk bare å gi henne litt TID, og ikke kast deg over henne med forsikringer om at du har forandret deg og at alt skal bli bra fra nå av. Selvom du føler selv at du har modnet og er klar for å gjennoppta forholdet, så kan det ta tid før hun erfarer det samme, og tør å stole på deg igjen. Hvis din væremåte har skapt problemer og såret henne tidligere, må du nok regne med at hun er skeptiskt til å innlede et forhold på nytt før hun er temmelig sikker på at ting virkelig har blitt bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285444-h%C3%A5p/#findComment-2292030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei_2007 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Om det er håp, det vil bare tiden vise! Men siden hun har lyst til å treffe deg igjen, så er hun nok ikke helt uinterressert. Husk bare å gi henne litt TID, og ikke kast deg over henne med forsikringer om at du har forandret deg og at alt skal bli bra fra nå av. Selvom du føler selv at du har modnet og er klar for å gjennoppta forholdet, så kan det ta tid før hun erfarer det samme, og tør å stole på deg igjen. Hvis din væremåte har skapt problemer og såret henne tidligere, må du nok regne med at hun er skeptiskt til å innlede et forhold på nytt før hun er temmelig sikker på at ting virkelig har blitt bedre. Jeg er enig med deg og synes det er fint det du skrev. Selvfølgelig kaster jeg meg ikke over henne med alt jeg har å si, jeg er jo glad i henne. Men så er det dette da, ingen reiser så langt bare for å treffe en (10 timer med tog) bare fordi det er så superhyggelig. Jeg er trygg på en ting og det er at jeg for en måned siden skrev et brev til henne om hva jeg følte. Med det brevet i tankene og hun kommer, så sier det meg mye. For hun kunne sagt på telefonen at vi kun var venner og at hun besøker meg som venn. Så har kke skjedd så jeg tror dette går bra. Men det er bra med en liten tid fra hverandre for da får man tenkt. Eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285444-h%C3%A5p/#findComment-2292210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddami Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hun kommer til deg og det er det viktigste.... Dere skal snart treffes og da vil du kanskje få svar på spørsmålene dine. Jeg ønsker dere lykke til.... PS bra at du har arbeidet med deg selv... det vil bli positivt for deg uansett hvordan det går med denne damen.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285444-h%C3%A5p/#findComment-2292235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hei_2007 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hun kommer til deg og det er det viktigste.... Dere skal snart treffes og da vil du kanskje få svar på spørsmålene dine. Jeg ønsker dere lykke til.... PS bra at du har arbeidet med deg selv... det vil bli positivt for deg uansett hvordan det går med denne damen.... Nok en gang enig. Det er sant, det viktigste er at hun kommer. Jeg er rimelig trygg på at dette vil gå bra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285444-h%C3%A5p/#findComment-2292250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.