Gå til innhold

Min sønn skrev Falsk melding!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri signert på at hun hadde vært syk, når hun ikke hadde vært det. Har man ureglementert fravær, så får man ta konsekvensene av det.

Du har selvfølgelig rett. Jeg vet jo det. Jeg sa også at jeg aldri kom til å gjøre det en gang til.

Men så er det vel at jeg føler meg så trygg på at hun lievel skikker seg vel. Har aldri gitt meg bekymringer av noen slag, selv om det kanskje ikke burde ha noen betydning.

Jeg er ikke helt sikker. Jeg synes at det på en måte hadde blitt urettferdig å straffe henne, fordi hun gjorde det den ene gangen for å oppnå en god avgangskarakter.

Hun var i en vippeposisjon i en karakter.

Synes vel det var en litt formidlende omstendighet jeg.

Personlig følte jeg det slik, men fornuften sier at du har rett:)

Skrevet

Det opplegget hørtes jo helt meningsløst ut, så lenge leksene blir gjort uansett.

Nettopp! Det er helt meningsløst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...