Gå til innhold

Hva skjedde på 7th HEAVEN?

Anbefalte innlegg

Gjest 7th Heaven fan
Skrevet

Er for tiden hjemme i svangerskapspermisjon, og har prøvd å følge med på denne serien på tv2. Fikk ikke sett i går, og ble superskuffa i dag da det plutselig hadde begynt gamle episoder!!!

Hva skjedde med faren? Døde han pga hjertesvikt? Hva endte liksom denne serien med?

Søren at jeg ikke fikk sett i går altså! Håper inderlig at noen der ute kan oppdatere meg, da ville jeg blitt kjempeglad....

Ps: jeg har et liv altså:-)

Skrevet

Serien går fortsatt i USA, tror de er på 11. sesongen der, så jeg tipper Eric lever i beste velgående i serien :)

TV2 har vel knapt halvparten av episodene..

Hvis du søker litt på tv.com eller noe sånt, så finner du sikkert praktisk talt hele manus ;-)

Skrevet

Jeg ble også skuffet da de begynte å sende gamle episoder igjen. :( I går dro hele familien på tur i en bobil og Eric så ut til å leve i beste velgående.

Gjest Majja Kr.
Skrevet

Nei, han døde ikke, hjertet hans ble spontanthelbredet.

Skrevet

Det var sesongavslutning i går.

Det endte vel med at hele familien ++++ dro på tur med bobil og greier.

Så ikke hele episoden, så jeg kan ikke fylle inn mer.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...