Gjest 7th Heaven fan Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Er for tiden hjemme i svangerskapspermisjon, og har prøvd å følge med på denne serien på tv2. Fikk ikke sett i går, og ble superskuffa i dag da det plutselig hadde begynt gamle episoder!!! Hva skjedde med faren? Døde han pga hjertesvikt? Hva endte liksom denne serien med? Søren at jeg ikke fikk sett i går altså! Håper inderlig at noen der ute kan oppdatere meg, da ville jeg blitt kjempeglad.... Ps: jeg har et liv altså:-) 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Serien går fortsatt i USA, tror de er på 11. sesongen der, så jeg tipper Eric lever i beste velgående i serien TV2 har vel knapt halvparten av episodene.. Hvis du søker litt på tv.com eller noe sånt, så finner du sikkert praktisk talt hele manus ;-) 0 Siter
flowy Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg ble også skuffet da de begynte å sende gamle episoder igjen. I går dro hele familien på tur i en bobil og Eric så ut til å leve i beste velgående. 0 Siter
Gjest Majja Kr. Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Nei, han døde ikke, hjertet hans ble spontanthelbredet. 0 Siter
erin Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Det var sesongavslutning i går. Det endte vel med at hele familien ++++ dro på tur med bobil og greier. Så ikke hele episoden, så jeg kan ikke fylle inn mer. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.