Gjest Skal dit snart Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Noen som har vært på dagkirurgien der som kan fortelle om det er et greit sykehus? Og Lege B.S. ved gyn.avd. der, hvordan er han? 0 Siter
Gjest StineDY Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde et operativt inngrep der i juni. Helt greit. Hyggelige folk som jobber der og dyktige leger. 0 Siter
Gjest Skal dit snart Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde et operativt inngrep der i juni. Helt greit. Hyggelige folk som jobber der og dyktige leger. Tusen takk for svar StineDY. Det var godt å høre. Og lege Bo Sultan, traff du ham? Hvordan er han? 0 Siter
Gjest StineDY Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk for svar StineDY. Det var godt å høre. Og lege Bo Sultan, traff du ham? Hvordan er han? Jeg husker ikke hva legen som opererte meg het. Men det var en mannlig og en kvinnelig gynekolog som gjorde inngrepet på meg. Like hyggelige begge to. 0 Siter
Speak Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg har vært der mange ganger. Ikke samme lege. Helt OK. (Selv om jeg selvsakt ikke synes dette er det kuleste jeg gjør....) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.