Gå til innhold

Kan noen svare fort?Alkohol og operasjon....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble operert mandag (brystreduksjon),bruker ikke lengre smertestillende.Har blitt veldig mye bedre siden i går.I kveld har jeg så lyst på litt øl eller hvitvin.Er dette forbundet med risiko på noen måte?Det er bare i kveld jeg har mulighet,i morgen er min sønn her og da vil jeg ikke.

Noen som vet dette?

Gjest Nurse Betty
Skrevet

Når du ikke lenger bruker smertestillende går det nok bra med litt vin eller øl.

(Det er verre med røyking tror jeg. Det er ikke så bra for sår som skal gro.)

Skrevet

Når du ikke lenger bruker smertestillende går det nok bra med litt vin eller øl.

(Det er verre med røyking tror jeg. Det er ikke så bra for sår som skal gro.)

Så da tror du det vil gå bra? Ok, jeg satser på det. Tar meg bare et par bokser øl.

Ja, røyking er virkelig "fy" etter alle operasjoner. Og her sitter jeg og røyker....! Huff, skjer det noe med sårene hviler det fulle og hele ansvaret på meg selv.

Dum som ei gås ja, jeg innrømmer det selv.

:-)

Skrevet

Hmm. Eg tror ikke eg vile gjort det.

Dette påvirker rekovaensen av sårene. Blodårene uthever seg bl.a

Men eg er ingen helsearbeider, altså.

mvh

Skrevet

Hmm. Eg tror ikke eg vile gjort det.

Dette påvirker rekovaensen av sårene. Blodårene uthever seg bl.a

Men eg er ingen helsearbeider, altså.

mvh

Jeg leitet litt på google, og fant et sted at man bør vente 3 dager før man nyter alkohol.

Jaja, jeg tar meg noen par bokser og håper det går bra.

Jeg har vært så elendig mandag og tirsdag, og ikke spist skikkelig siden middag på søndag, så i kveld tenkte jeg å ta noen øl og steke meg koteletter m/tilbehør (dvs poteter, grønnsaker, surkål og bernaisesaus).I dag har jeg vært i kjempefin form og jeg kjenner at jeg trenger et godt måltid mat nå, og da er det deilig med litt god drikke til.

Uansett - tusen takk for svar :-)

Skrevet

Jeg leitet litt på google, og fant et sted at man bør vente 3 dager før man nyter alkohol.

Jeg har vært så elendig mandag og tirsdag, og ikke spist skikkelig siden middag på søndag, så i kveld tenkte jeg å ta noen øl og steke meg koteletter m/tilbehør (dvs poteter, grønnsaker, surkål og bernaisesaus).I dag har jeg vært i kjempefin form og jeg kjenner at jeg trenger et godt måltid mat nå, og da er det deilig med litt god drikke til.

Du skal kose deg skjønner jeg. Så lenge det er snakk om et par bokser så ser jeg ikke noen fare i det (ville jeg tenkt selv). Verre med ravfylla da.

Nyt mat og drikke du :)

Skrevet

Du skal kose deg skjønner jeg. Så lenge det er snakk om et par bokser så ser jeg ikke noen fare i det (ville jeg tenkt selv). Verre med ravfylla da.

Nyt mat og drikke du :)

Å nei, fylla blir det ikke. Jeg vil bare føle litt godt og kose meg etter vonde dager (mandag og tirsdag).Og forrige uke var det en fryktelig betennelse i en tann og kinnbenet, da var jeg så å si uten mat i 3 dager.

Nei, jeg vil bare kose meg litt og føle ......at endelig er alt overstått. Endelig !

Tannbetennelse og operasjon er overstått, smertene er jeg ferdig med. Nå føler jeg meg glad, og gleder meg til tiden fremover :-)

Skrevet

Kos deg. :o)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...