Gå til innhold

SEX på første date

Anbefalte innlegg

Gjest Marianne_84

Det er dagen derpå. I går var jeg på date. Det var en KJEMPEFIN date

iviterte han med hjem. For å være ærlig fikk lyst på intimitet. Inviterte

han til å overnatte han jeg dusjet før jeg la meg og la meg i sengen

naken. Da la jeg opp til at det skjedde det som skjedde vi hadde sex

på våres første date. Har vært på date før, men aldrig hatt sex på første

date. Hvordan ville dere ha reagert, kan han se på dette som for billig

i allefall vi var jo 2 om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285493-sex-p%C3%A5-f%C3%B8rste-date/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig har jeg ikke sex på første date, hva andre gjør bryr jeg meg ikke om så lenge begge to vil det. :o)

Jeg ba med meg kjæresten min opp på en kopp te etter at vi hadde spist middag ute på den første daten. Vi satt i flere timer og skravlet og så en video (om en felles interesse) og hadde det skikkelig trivelig. Jeg har spurt ham i ettertid om hva han hadde tenkt om jeg hadde prøvd å få ham til sengs alt den kvelden og han innrømte at han nok hadde reagert litt på det og hadde syntes det var litt drøyt.

Jeg datet også en mann i min single periode som jeg gikk til sengs med på andre daten og han syntes det egentlig var for tidlig, men han måtte jo innrømme at han var like mye med på det som meg. :o)

På den annen side så er både jeg og de menn jeg snakker om adskillig eldre enn dere to... ;o) Det er godt mulig man blir mer "snerpete" med alderen.

like "billig" han som du da... han kunne sagt nei allerede når du invitertee han med hjem.. men han kjørte løpet ut.. men er vel ikke mange mannfolk som sier nei til et ligg.. du får knipe igjen hvis dere dater meg for å vise at dette var et engangs tilfelle....

Annonse

Gjest Ikke like "billig" i dag som før

Det kommer (som du har lest nå ) ann på øya som ser.

En eneste gang i livet har jeg villet ha sex bare for sex uten noen forpliktelser. Dette enkveldsknullet, om vi kan kalle det det, endte opp med å sette ring på fingeren min og vi har i dag vært sammen i over tre år ;)

like "billig" han som du da... han kunne sagt nei allerede når du invitertee han med hjem.. men han kjørte løpet ut.. men er vel ikke mange mannfolk som sier nei til et ligg.. du får knipe igjen hvis dere dater meg for å vise at dette var et engangs tilfelle....

''men er vel ikke mange mannfolk som sier nei til et ligg.. ''

I dette tilfellet er det ikke snakk om et mannfolk, men en guttunge på 16... Sannsynligvis har han virkelig fått noe å skryte av overfor skolekompisene sine.

''men er vel ikke mange mannfolk som sier nei til et ligg.. ''

I dette tilfellet er det ikke snakk om et mannfolk, men en guttunge på 16... Sannsynligvis har han virkelig fått noe å skryte av overfor skolekompisene sine.

Ah, husket ikke at dette var damen med 16-åringen...

Skulle først til å svare at dere i så fall var akkurat like "billige", og om han først hadde sex med deg, og så kalte deg billig, ville han neppe være noe å spare på.

Så imidlertid av Lillemus' innlegg at dette dreide seg om 16-åringen, da synes jeg kanskje du gikk over streken. Som erfaren 23-åring var det antakelig du som ledet an denne kvelden. Hadde en 23-årig mann "forført" en 16- årig jente på samme måten ville nok mange tenkt at det var noe som lignet overgrep.

Gjest Marianne_84

Skulle først til å svare at dere i så fall var akkurat like "billige", og om han først hadde sex med deg, og så kalte deg billig, ville han neppe være noe å spare på.

Så imidlertid av Lillemus' innlegg at dette dreide seg om 16-åringen, da synes jeg kanskje du gikk over streken. Som erfaren 23-åring var det antakelig du som ledet an denne kvelden. Hadde en 23-årig mann "forført" en 16- årig jente på samme måten ville nok mange tenkt at det var noe som lignet overgrep.

Ja det var jeg som ledet ann. Men ettersom kvelden kom ble lysten

større og større. Jeg tilbød han og overnatte og la meg naken ved siden

av han. For han var det første gang han klinet og hadde sex den natten

men det var likevel en herlige opplevelse

Ja det var jeg som ledet ann. Men ettersom kvelden kom ble lysten

større og større. Jeg tilbød han og overnatte og la meg naken ved siden

av han. For han var det første gang han klinet og hadde sex den natten

men det var likevel en herlige opplevelse

Sånt skjer :)

Det er antakelig noe han vil huske hele livet - og høres ut til å ha vært en fin første-sex-opplevelse, i motsetning til det mange har.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...