Gjest savner nattprat Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hei:-) Jeg savner ranglere jeg. Noen som vet hvordan jeg kommer meg dit? Kommer ikke inn der lenger, fær bare opp feilmelding :-( Kan noen hjelpe meg? Ville ha satt stooor pris på det :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Ranglere? Er det et forum? Det var en gjeng herfra som dannet ranglere etter at småpraten her inne ble lagt ned, men jeg aner ikke hvor den ble av eller om den også er nedlagt, var aldri med på den. 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Det var en gjeng herfra som dannet ranglere etter at småpraten her inne ble lagt ned, men jeg aner ikke hvor den ble av eller om den også er nedlagt, var aldri med på den. Jøss, da gikk jeg glipp av det. Men jeg liker meg jo her jeg da 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jøss, da gikk jeg glipp av det. Men jeg liker meg jo her jeg da Ranglere var et chattforum, ikke et skriveforum som her. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.