Gå til innhold

Maddie - nå er grensen nådd for meg, ihvertfall.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/13/511994.html

Må innrømme at jeg har fulgt med både i media og her på DOL. Håper endelig at de klarer å løse mysteriet.

Men altså - foreldrene har det helt klart jævlig. Enten de er innblandet eller ikke, så syns jeg det går over alle støvleskaft nå. Mora har TRE barn under fire år!! Og så slås det opp som en sensasjon at hun (i sine private dagboksnotater) skal ha gitt uttrykk for at hun er sliten og at hverdagen er krevende. Er dette en indikasjon på at hun skal være skyldig?

Gud hjelpe meg i så fall, hvis noe skulle skje med en av mine. I så fall kan jeg vel bare legge hodet godt til rette på blokka med en gang.

I perioder har jeg vært så sliten at jeg har startet dagen med å glede meg til leggetid. Det har hendt at jeg nærmest har ønsket dem dit pepper'n gror, om enn bare for et kort øyeblikk. Det har hende at jeg virkelig har måttet sette meg ned og tenke over hvordan jeg skulle få små villdyr til å oppføre seg som folk.

Det betyr IKKE at jeg ikke har elsket dem, og elsker dem. Hver dag! Det betyr heller ikke at jeg har vurdert å ta livet av noen (om de var aldri så "krevende"), gjemme kroppen i ukevis for så å grave den ned på et lurt sted.

Jeg er fullt klar over at det er mange indisier ute og går, men nå syns jeg både foreldrene og politiet burde få holde på i fred med sitt. Hvis de nå skulle vise seg å være innblandet, så finner forhåpentligvis politiet ut av det.

Og hvis de IKKE er det, så har de fått livet sitt kjørt noe så ettertrykkelig i grøfta at de vel neppe kommer seg opp igjen. Med eller uten Maddie.

Skrevet

Helt enig med deg! Jeg har også tenkt at skulle noe skjedd med noen av mine så var det helt sikkert noen som kunne fortelle at jeg faktisk kan ha gitt utrykk for at det noen ganger er slitsomt og at ungene er noen trollunger.

Gjest Multippel
Skrevet

Denne saken har gått helt ut av kontroll. Den ene DNA eksperten etter den andre uttaler seg skeptisk til hvordan DNA bevisene blir tolket og fremstilt i media. Hva som har skjedd vet ingen av oss, men denne familien vil ha svært små sjanser til å få renvasket seg etter dette. Selv om de ikke blir dømt!

Skrevet

Helt enig med deg! Jeg har også tenkt at skulle noe skjedd med noen av mine så var det helt sikkert noen som kunne fortelle at jeg faktisk kan ha gitt utrykk for at det noen ganger er slitsomt og at ungene er noen trollunger.

Ja, ikke sant?

Den eneste jeg kommer på i farta som muligens kunne kommet helskinnet fra en dyneløfting som denne, er jomfru Maria.

(Skjønt, hun ble jo smelt på tjukken uten å være gift, stygt redd for at det ville vært fatalt..)

Skrevet

Rettferdigheten MÅ skje fyldest uansett hva som blir utfallet.Om foreldrene er skyldig eller ei. For den lille jentas skyld.

Og det er sikkert mye vi ikke vet om sakens tilstand. Som bare de impliserte vet.

Skrevet

Jeg er enig. Men hvor mye skal vi tro på av det de skriver. Liksom sett utdrag av dagboken da den lå åpen i hjemmet få dager etter forsvinningen...hallo...

Det er jo mere som skal til for å sikte dem enn denne dagboken, og jeg venter på oppklaringen. Noe sier meg at den ikke blir oppklart... Alles dagbøker har/hadde nok hatt noe av samme teksten. ,Man blir jo sliten av barn, men gledene er flere. Lurer på om mediene vil opplyse noe slikt som morsglede fra dagboka....

Og er det noen som vet om det er brukt synske i denne saken? Jo, jeg tror litt på det. :)

Skrevet

Enig, dette er kun slått opp av tabloide avis-selgende grunner. Det er ikke noe almennheten har nytte av å vite, ei heller er det avgjørende for skyldspørsmålet at hele verden får vite hva hun har skrevet i en privat dagbok. Jeg begynner å bli skikkelig kvalm av hele greiene. Hele saken er en stor tragedie med kun tapere, enten foreldrene er skyldige eller ei.

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg er enig. Men hvor mye skal vi tro på av det de skriver. Liksom sett utdrag av dagboken da den lå åpen i hjemmet få dager etter forsvinningen...hallo...

Det er jo mere som skal til for å sikte dem enn denne dagboken, og jeg venter på oppklaringen. Noe sier meg at den ikke blir oppklart... Alles dagbøker har/hadde nok hatt noe av samme teksten. ,Man blir jo sliten av barn, men gledene er flere. Lurer på om mediene vil opplyse noe slikt som morsglede fra dagboka....

Og er det noen som vet om det er brukt synske i denne saken? Jo, jeg tror litt på det. :)

Jeg hadde en drøm i natt. Jeg drømte at levningene av Maddie ble dumpet rett ved hytta vår i Oppegård. Det var en så rar lukt der.

Er jeg synsk mon tro? Denne saken er så utrolig fra før, at kanskje det er sannsynlig?

Skrevet

De var nok ikke klar over at media skulle slå sånn tilbake på dem etter all medieoppmerksomheten de selv ønsket i begynnelsen.

Gjest Megan blir frustrert
Skrevet

Jeg er sjokkert over hvordan folk henger seg med."ja har alltid syntes det var noe rart med denne saken" , "foreldrene oppfører seg mistenkelig". Det var det samme med Natasja Kampush saken, og hvorfor hun ikke hadde rømt tidligere. Herregud jenta var kidnappet som lite barn, holdt innestengt og truet med det ene og det andre, klart mannen hadde usedvanlig stor makt over henne og hadde hjernevasket henne.

Jaja godt at vi har et rettssystem. Ellers er det mange som hadde havnet på "bålet" grunnet "mistenkelig" oppførsel.

Skrevet

Jeg hadde en drøm i natt. Jeg drømte at levningene av Maddie ble dumpet rett ved hytta vår i Oppegård. Det var en så rar lukt der.

Er jeg synsk mon tro? Denne saken er så utrolig fra før, at kanskje det er sannsynlig?

hehe huff, håper du tar feil da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...