ingoen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Heisann, fant en gammel tråd der du lette etter meg, var såå kosli å finne en etterlysning! Limer innlegget her også, den tråden var litt gammel: " Heisann ! Har ikke vært her inne på DOL på flere måneder. Vært travelt opptatt med ferie, diverse byggeaktiviteter, mann, barn, hus & hjem ! Husker deg veldig godt, hvordan går det med deg og vesleknøttet? Min go'gutt er blitt veldig stor nå, er helt utrolig hvor fort tiden egentlig går. Babyer har en helt ENORM utvikling det første året, helt ufattelig. " 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285516-tjolahopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjolahopp Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så gøy at du husker meg! :-) - Jeg måtte jo etterlyse deg, ettersom det ble en del prat her mens vi var gravide, og ikke minst fordi guttene våre ble født på samme dag Når på døgnet kom din til verden da? Var fødselen ok? Min ble født 04.42 etter 27 timer med rier. Ble tatt med sugekopp ettersom han kom med ansiktet vendt oppover og "hang" seg litt fast på veien ut, og jeg var sååå sliten. Har knapt vært innom her siden februar jeg også, tida flyr fort, og det er mer enn nok å finne på! Var veldig slitsomt med kolikk hos lillegutt i starten, og jeg fikk fødselsdepresjon - men heldigvis er begge deler historie nå :-) I Mai braker det løs igjen, da blir jeg mamma for andre gang! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285516-tjolahopp/#findComment-2293810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingoen Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Så gøy at du husker meg! :-) - Jeg måtte jo etterlyse deg, ettersom det ble en del prat her mens vi var gravide, og ikke minst fordi guttene våre ble født på samme dag Når på døgnet kom din til verden da? Var fødselen ok? Min ble født 04.42 etter 27 timer med rier. Ble tatt med sugekopp ettersom han kom med ansiktet vendt oppover og "hang" seg litt fast på veien ut, og jeg var sååå sliten. Har knapt vært innom her siden februar jeg også, tida flyr fort, og det er mer enn nok å finne på! Var veldig slitsomt med kolikk hos lillegutt i starten, og jeg fikk fødselsdepresjon - men heldigvis er begge deler historie nå :-) I Mai braker det løs igjen, da blir jeg mamma for andre gang! Hei igjen! Ojoj, skal si du er sprek som durer igang med en ny baby så kjapt! Det blir veldig spennende med to tette da. Håper du får et fint svangerskap der du får være frisk og rask mest mulig. Hvor langt er du kommet forresten, du må være noen uker på vei allerede ? Vi hadde planer om å få to tette nå, men ærlig talt: jeg tror faktisk ikke at jeg orker en runde til sånn på rappen. Hadde en fødsel som var grei, bortsett fra at epiduralen gjorte mye skade. Kort fortalt: ble liggende med spinalhodepine i over 1 uke på sykehuset, samt intense ryggsmerter. Ryggen og nakken sliter jeg med enda, selv etter ørten fysikalske behandlinger og kiropraktor. Selve fødselen var grei nok, men nedturen etterpå var vel kanskje større enn jeg trodde da jeg var midt oppi det. Det ser jeg først nå i ettertid. Gutten ble født kl 03.50, dagen etter termin. Det blir spennede å følge med deg fremover på den spennede reisen mot et nytt lite vidunder som skal komme! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285516-tjolahopp/#findComment-2294228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjolahopp Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei igjen! Ojoj, skal si du er sprek som durer igang med en ny baby så kjapt! Det blir veldig spennende med to tette da. Håper du får et fint svangerskap der du får være frisk og rask mest mulig. Hvor langt er du kommet forresten, du må være noen uker på vei allerede ? Vi hadde planer om å få to tette nå, men ærlig talt: jeg tror faktisk ikke at jeg orker en runde til sånn på rappen. Hadde en fødsel som var grei, bortsett fra at epiduralen gjorte mye skade. Kort fortalt: ble liggende med spinalhodepine i over 1 uke på sykehuset, samt intense ryggsmerter. Ryggen og nakken sliter jeg med enda, selv etter ørten fysikalske behandlinger og kiropraktor. Selve fødselen var grei nok, men nedturen etterpå var vel kanskje større enn jeg trodde da jeg var midt oppi det. Det ser jeg først nå i ettertid. Gutten ble født kl 03.50, dagen etter termin. Det blir spennede å følge med deg fremover på den spennede reisen mot et nytt lite vidunder som skal komme! Hilsen Jeg kjenner meg godt igjen når du sier at nedturen etterpå var større enn du trodde da du var midt oppi det. Kunne ikke sagt det bedre selv. De fleste rundt meg skjønte nok at jeg var deprimert og slet med mange rare tanker som at jeg ikke var en god nok mor osv, men selv tok det laaang tid før jeg innså det. Eller ville innse det.. Uansett, jeg kom meg videre! Og jeg vet at opplevelsen har gjort meg bedre forbredt når neste nurk dukker opp i mai en gang. Det er godt å ikke lure på alt lenger, det er rett og slett godt at det ikke er første gangen en gang til, selvom ingen svangerskap/ fødseler er helt like uansett. Håper bare jeg slipper unna sugekoppen...! Jeg er ca 6 uker på vei i disse dager. Skal på første kontroll hos legen i neste uke. Spennende :-) Hehe... Av og til lurer jeg på om vi har tatt oss litt vann over hodet med å skulle ha barn igjen så fort etter førstemann, men samtidig føles det helt riktig. Kanskje fordi jeg ikke vet hvor slitsomt det blir ennå, hihi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285516-tjolahopp/#findComment-2296901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.