Gå til innhold

Reisetips

Gjest billig og bra ferie

Anbefalte innlegg

Gjest billig og bra ferie
Skrevet

Sammen med mine to yndige barn (7 og 9 år) vil jeg ta noen dagers evt. en uke ferietur siste uke i oktober. Men hvor drar vi? Totaltbeløpet bør ligge under 10 000,- (reise + overnatting). Helt klart det kunne vært bra å være på et varmt sted, men ser utfordringen pga beløpet som kan brukes. Har dere noe godt tips?

Skrevet

Hva med Paris? Du kan få billige billetter gjennom Norwegian eller sterling, og greie hotellrom på hotels.com. Du burde få turen for under 10 000 da... I

Skrevet

Burde være mulig å få tur til Kanariøyene for den summen siste uke i oktober siden det er lavsesong. Forutsetter jo at ungene gidder sitte 5,5 timer på fly selvsagt.

Skrevet

Var i Egypt i Mai. Snuppa og jeg brukte 10.000,- på hele turen inkl. kjøring til flyplass, fly, hotell, mat, utflukt. Altså ALT.

Egypt er vel også greit varmt i slutten av oktober tror jeg.

Veldig billig å leve der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...