Gjest billig og bra ferie Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Sammen med mine to yndige barn (7 og 9 år) vil jeg ta noen dagers evt. en uke ferietur siste uke i oktober. Men hvor drar vi? Totaltbeløpet bør ligge under 10 000,- (reise + overnatting). Helt klart det kunne vært bra å være på et varmt sted, men ser utfordringen pga beløpet som kan brukes. Har dere noe godt tips? 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Hva med Paris? Du kan få billige billetter gjennom Norwegian eller sterling, og greie hotellrom på hotels.com. Du burde få turen for under 10 000 da... I 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Burde være mulig å få tur til Kanariøyene for den summen siste uke i oktober siden det er lavsesong. Forutsetter jo at ungene gidder sitte 5,5 timer på fly selvsagt. 0 Siter
Speak Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Var i Egypt i Mai. Snuppa og jeg brukte 10.000,- på hele turen inkl. kjøring til flyplass, fly, hotell, mat, utflukt. Altså ALT. Egypt er vel også greit varmt i slutten av oktober tror jeg. Veldig billig å leve der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.