Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en kvinne på 30 år, jeg har to barn 8 og 12 år. Jeg har i flere år slitt med at jeg har så ufattelig lite energi. Jeg er konstant trett selv etter ca 8 timer søvn våkner jeg opp og har helst lyst til å sove mer. Ofte våkner jeg og er litt stresset av at jeg drømmer veldig livlige drømmer som jeg kan gjenforteller lenge etter på., da er jeg ofte svett og føler meg som klistret til dyen. Sover i et godt ventilert, kjølig rom. Jeg jobber 100% som assisten i barnehage og har en aktiv dag, etter jobb og middag kan jeg ofte sove flere timer på sofaen, hvis jeg setter meg ned. Jeg sykkler til jobb 2-3 dager i uken, det er ca 6 km hver vei, ellers trener jeg på helsestudie med vekter og løpetrening 2-3 ganger i uken. Prøver vel å gå litt ned i vekt, men ser at etter over 1 år med regelmessig trening har jeg ikke bare gått opp i vekt, men også klesstørrelse. Jeg prøver å spise sundt og ofte, men sliter også litt med mage og tarm. Har hatt flere store utbrudd av hemorider og har ofte mage knip og lange opphold mellom do besøk. Opplever selv at jeg sliter mest med meieriprodukter som fløte, iskrem, vanlijesaus o.l.Spiser for det meste knekkebrød, brun ost og hvitost, syltetøy, yoghurt, kylling, pasta, ris, fisk, poteter, epler, pærer, gulerøtter, salat, agurk og litt annet grønt og lite kjøttdeig og lite brød. Har nylig også sluttet å ta p-piller, for de gjorde at jeg følte meg veldig i ubalanse og jeg fikk veldig ømme bryster som økte med en hel størrelse før mens. Det gjorde vondt når jeg skulle trene. Hva skal jeg gjøre? Har snakket med legen flere ganger. Tatt flere prøve, men ingenting gir meg noe svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285522-slapp-og-mage-tr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...