Gå til innhold

Undervurdert

Gjest Dårlig motivasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Dårlig motivasjon
Skrevet

Jeg mister all motivasjonen fordi alle tviler på meg og undervurderer meg hele tiden.

Skrevet

Og når du mister motivasjonen så gjør du en dårligere jobb og folk mister troen på deg.

Dette kalles en ond sirkel. Du må bevise for alle andre at du duger. Det hjelper i alle fall ikke å sitte å sutre.

Gjest sluttåtulle
Skrevet

Hvorfor ikke bruke dette til en motivasjonsfaktor for deg? Tenk med deg selv at du skal nå sannelig vise dem, så kan de grave hodet sitt i sanden når de ser de tok feil av deg, da blir det du som lo sist :-)

• 3 uker senere...
Askeladden2007
Skrevet

Og mer vil du miste når du også undervurderer deg selv. Så lenge du ikke gjør det så kan alle andre gjøre og det vil ikke bety noe for deg.

Askeladden2007
Skrevet

Og når du mister motivasjonen så gjør du en dårligere jobb og folk mister troen på deg.

Dette kalles en ond sirkel. Du må bevise for alle andre at du duger. Det hjelper i alle fall ikke å sitte å sutre.

Det hjelper ikke at hun skal overbevise for de andre. Tenker hun slik så vil hun hele livet være den som skal "vise de andre". Dette må starte med henne selv. En erkjennelse om at hun duger og kan klare det hun begir seg ut på. At hun er en vinner og har suksess med alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...