Gjest Dårlig motivasjon Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Jeg mister all motivasjonen fordi alle tviler på meg og undervurderer meg hele tiden. 0 Siter
Gjest Multippel Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hva er grunnen til å du tenker slik? 0 Siter
petter smart Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Og når du mister motivasjonen så gjør du en dårligere jobb og folk mister troen på deg. Dette kalles en ond sirkel. Du må bevise for alle andre at du duger. Det hjelper i alle fall ikke å sitte å sutre. 0 Siter
Gjest sluttåtulle Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hvorfor ikke bruke dette til en motivasjonsfaktor for deg? Tenk med deg selv at du skal nå sannelig vise dem, så kan de grave hodet sitt i sanden når de ser de tok feil av deg, da blir det du som lo sist :-) 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Og mer vil du miste når du også undervurderer deg selv. Så lenge du ikke gjør det så kan alle andre gjøre og det vil ikke bety noe for deg. 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Og når du mister motivasjonen så gjør du en dårligere jobb og folk mister troen på deg. Dette kalles en ond sirkel. Du må bevise for alle andre at du duger. Det hjelper i alle fall ikke å sitte å sutre. Det hjelper ikke at hun skal overbevise for de andre. Tenker hun slik så vil hun hele livet være den som skal "vise de andre". Dette må starte med henne selv. En erkjennelse om at hun duger og kan klare det hun begir seg ut på. At hun er en vinner og har suksess med alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.