ihlie Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 jeg har så lyst å skrive en tekst i et bryllupskort. men jeg er ganske blank til å søke på nette, noen som kan hjelpe meg om hvor jeg finner slike tekster? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Når det gjelder tekster i kort synes jeg personlig at man enten kjøper et kort med ferdigtrykt tekst, eller at man skriver noe fra eget hjerte - sistnevnte er mye koseligere og personligere enn om man finner noe som kanskje 7 av de andre gavegiverne også har skrevet på sine kort. 0 Siter
Helmi Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 http://www.ordtak.no/ Du kan skrive søkeord og finne mange sitater. Noen passer ikke til gratulasjonskort, men for eksempel disse gjør det: Å gjøre et ekteskap lykkelig er omtrent som å drive et gårdsbruk. Du må begynne på ny frisk hver eneste dag. Frans av Assisi Et ekteskap må drives med fantasien. Knut Hamsun 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Lykke til med bryllupsnatta, hvis dere ikke alt har hatt'a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.