Gå til innhold

tekst til bryllupskort

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lyst å skrive en tekst i et bryllupskort. men jeg er ganske blank til å søke på nette, noen som kan hjelpe meg om hvor jeg finner slike tekster?

Skrevet

Når det gjelder tekster i kort synes jeg personlig at man enten kjøper et kort med ferdigtrykt tekst, eller at man skriver noe fra eget hjerte - sistnevnte er mye koseligere og personligere enn om man finner noe som kanskje 7 av de andre gavegiverne også har skrevet på sine kort.

Skrevet

http://www.ordtak.no/

Du kan skrive søkeord og finne mange sitater. Noen passer ikke til gratulasjonskort, men for eksempel disse gjør det:

Å gjøre et ekteskap lykkelig er omtrent som å drive et gårdsbruk. Du må begynne på ny frisk hver eneste dag.

Frans av Assisi

Et ekteskap må drives med fantasien.

Knut Hamsun

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Lykke til med bryllupsnatta,

hvis dere ikke alt har hatt'a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...