Gjest mamma og prinsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei Jeg er en kvinne på 28 år I januar -05 ble jeg behandlet for eggstokkbetennelse, etter kraftige smerter nederst på høyre side av magen. Etter antibiotika kur ble smertene borte. Fra ca april samme året begynte disse smertene å komme tilbake ca en uke etter mens hver mnd. Tilbrakte en del tid hos leger, og det ble tilslutt besluttet å foreta en lapraskopi. Denne viste ingenting. Fra og med november -05 forsvant smertene. I april -06 ble jeg gravid og fødte i januar -07. Fikk tilbake mensen for to uker siden, eller mensliknende blødning. Og nå er disse smertene tilbake. Nå er de kombinert med ganske kraftige mensliknende smerter og konstante smerter nederst på høyre side. Har ingen feber. Fikk satt inn kobberspiral i mai. Var hos legen min i går og både crp og graviditetstest var negativ. Hva kan dette være? Grunn til at jeg spør her, er med tanke på at dette etterfølger hver menstrasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285543-uklare-smerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.