Gå til innhold

En bønn til alle med postkasser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du burde kanskje bli i litt bedre form?

Du er frekk med meg, greit det.

Jeg er 55 kg, 175 cm, så jeg er i skikkelig dårlig form..

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Excelsion 2

21

• Sofline

12

• double

3

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

At du er 175 cm / 55 kg sier ingen verdens ting om hvilken fysisk form du er i. Man kan utmerket godt være syltynn og utrent som bare det, og man kan være noe overvektig, men godt trent.

Skrevet

Så klag til arbeidsgiveren din om at du har for mye å gjøre, ikke klag over postkasseeierne. Jeg har selv levert post og aviser, og har aldri hatt problemer med folks postkasseplassering.

Du kan si hva du vil, men du snakker som om du bør holde kjeften.

Du har absolutt ikke peiling.

Skrevet

''Er dere mongolide? Helt fordømt ape i hodet?''

Dette var da litt av en måte å omtale folk med downs på!!

Skrevet

Du kan si hva du vil, men du snakker som om du bør holde kjeften.

Du har absolutt ikke peiling.

Og du snakker om å være frekk? Nå må jeg le...

Skrevet

Vekt har sjelden noe med form å gjøre.

Skrevet

Jeg husker postmannen vår der jeg vokste opp. Han syklet han, en rute som var ca. 2 mil lang.

Ja, jeg har bedt om sykkel i de nye bilene vi får, hadde vært litt greiere,

Men forskjellen er jo også at postmenn går i postkassen, vi avis folk vi skal på døren :-p

Skrevet

Vi har postkassa på døra. At postbudet må gå 5 meter for å legge avisa oppi hos oss, vel...tja...hva er det dere er betalt for da, mener du?

Ja! Men jeg vil gjerne ha ett svar fra deg.

I går fikk jeg klage, fordi jeg kjørte inn i gården til abonnenten. De har dørlevering.

Jeg vekka visstnok de da.

Selvfølgelig fikk jeg slettet den klagen, hvor latterlig er det ikke å klage over støy fra bil når man faktisk har dørlevering?

Skrevet

Sorry, men vi i nabolaget har postkassene på stativ, et stativ som halvveis ligger og ingen gidder å fikse.... og postkassene er på "feil" side av veien, dvs. du må ut av bilen for å åpne postkassene. Stakkars postbud.

Det gjør meg faktisk ingenting.

Helt greit faktisk, de får avisene slik postkassene ser ut.

Skrevet

Har du hørt om fortau før? Jeg kan ikke plassere postkasse langt nok ut til at noen når den fra veien pga fortauet foran huset. Fortauet er kommunal grunn og det er ikke mulig å sette opp noen postkasse der. Dermed henger den på veggen.

Videre bør du skaffe deg en annen jobb (evt en hobby eller en dame). Du har tydeligvis problemer med aggresjon. I tillegg er du så barnslig at jeg har vanskelig for å ta hele innlegget seriøst.

Takk du lille venn.

Jeg har mann, og nei, jeg har ikke hørt om at man ikke har lov å plassere kassene sine på fortauet, da jeg har opplevd flere TUSEN abm som har postkassene i veien.

Er jeg barnslig? Du skulle prøvd den ene ruten vi har vi Sandnes, 15 blokker, hver blokk har 4 inngagner og alle skal selfølgelig ha på døra.

Skrevet

Kanskje du skulle finne deg en annen jobb? Siden du tydeligvis hater jobben din som pesten...

Godt forslag..

Skrevet

jeg bor i høyblokk. 12 etasjer. Der tar avisbudet heisen opp og springer ned igjen. Jeg spurte han en grytidlig morgen(kom hjem fra byn veldig pratsom) om hvordan det var å gjøre dette hver morgen i 3 tiden. Han var kjempe glad. Han hadde aldri vært så sprek før. Gått ned mange kilo. Noen mennesker er født positive og noen er født... slik som deg.

Tydelig at du har lese og skrivevansker.

Blokker er greit det, jeg er 50 / 175.

Kunne godt gått ned ett par til.

Men hvorfor skal blokker ha avisene på døra?

Her jeg jobber må abon. betale ekstra for å få avisen på døren, hvorfor slipper blokkene dette?

Skrevet

Hva feiler det deg som er avisbud, men som ikke gidder å gå ut av bilen og gjøre jobben din? Du får da betalt for jobben, jeg ser ikke problemet ditt. Det er du som utfører en service, ikke folk som skal hjelpe deg. Heldigvis kan folk ha postkassene sine der det passer dem. PS, jeg får avisen min levert på døra, prikkfritt på matten, bor i 5. etasje uten heis. Kanskje du skulle droppe hele bilen, tenk så sprek du vil bli.

Jeg er ikke avisbud.

Jeg kjører folk folk som er syke.

8 timer daglig.

Tenker nok du bør slanke deg selv.

Skrevet

Og du snakker om å være frekk? Nå må jeg le...

Du, jeg vil veldig gjerne beklage den der.

Jeg var jævla forbanna når jeg skrev det, hadde ingenting med deg å gjøre.

Beklager så mye.

Skrevet

Vekt har sjelden noe med form å gjøre.

Neida, men jeg er i god form etter 2 år i denne jobben, men det er tidspresset...

Når jeg bruker 1 time på en rute, og 4 på en med like mange aviser, så er det noe feil.

Begge kan jeg, men den ene er utelukkene dør leveringer..

Det er jo litt sykt...

Skrevet

Men forskjellen er jo også at postmenn går i postkassen, vi avis folk vi skal på døren :-p

Nå er det vel slik at de fleste får avisen sin i postkassen, og posten har sagt (uvanlig serviceminded av dem) at folk kan ha postkasser hengende ved huset sitt. Så sånn sett er det vel ikke så stor forskjell på hvor du putter avisen og hvor postmannen putter posten - eller?

Skrevet

Jeg tror ikke du passer i jobben din hvis du ikke orker å gå ut av bilen

Skrevet

Du, jeg vil veldig gjerne beklage den der.

Jeg var jævla forbanna når jeg skrev det, hadde ingenting med deg å gjøre.

Beklager så mye.

OK.

Skrevet

Hva er det for slags avis som må leveres på døra? Jeg har aldri opplevd annet enn å få aviser i postkassa.

Skrevet

Hva er det for slags avis som må leveres på døra? Jeg har aldri opplevd annet enn å få aviser i postkassa.

Levere på dør i blokker ihvertfall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...