Sofline Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Levere på dør i blokker ihvertfall.. Ikke i blokka mi. 0 Siter
double Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Ikke i blokka mi. Da kanskje dere har postkasser det er mulig å smette avisen oppi uten å bruke nøkkel? Når jeg i min glade ungdom gikk (syklet) med aviser var det levering i postkasser til eneboliger/rekkehus og på døra i blokkene. Var bare postbudet som hadde nøkkel til postkassene i blokkene. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Da kanskje dere har postkasser det er mulig å smette avisen oppi uten å bruke nøkkel? Når jeg i min glade ungdom gikk (syklet) med aviser var det levering i postkasser til eneboliger/rekkehus og på døra i blokkene. Var bare postbudet som hadde nøkkel til postkassene i blokkene. Ja, det er en sprekk til posten. Nøklene har postmannen heldigvis ikke, for nøkkelen til inngangsdøra brukes også til postkassa. 0 Siter
double Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Ja, det er en sprekk til posten. Nøklene har postmannen heldigvis ikke, for nøkkelen til inngangsdøra brukes også til postkassa. Ser du.. der har du forklaringen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.