M, Bergen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg fikk påvist kyssesyken for ca 11-12 uker siden. Har vært friskmeldt av lege i ca 5 uker. Siste prøver viser for mye blodplater (512). Hva betyr dette? De har vært høye hele sykdomsperioden. Må jeg holde meg helt unna alkohol fortsatt? Leverprøvene har vært fine hele tiden. Føler meg til tider ganske slapp og blir fort sliten, både fysisk og mentalt. (Vanskelig å holde konsentrasjonen oppe). Når jeg stresser litt eller anstrenger meg (f.eks på jobb) kan jeg kjenne litt press inni magen oppe på venstre side. Det gjør ikke vondt, men føles mer som om noe (milten?) "utvider" seg eller vokser. Dette gir seg hvis jeg slapper av noen timer. Er dette farlig? Når kan jeg begynne å trene igjen? Hilsen jente, 24. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285579-ettervirkninger-etter-kyssesyken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.