Gjest Silver Fairy Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 I kveld er det premiere på "Grosvold"! Hvem skal se? ) 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg! Jeg elsker den damen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Ikke jeg! Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker ikke den dama der. 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Ikkejeg hvetfall. Den dama der er brukt opp. Prater jo bare politikk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Skal nok det, ja . Grosvold er dyktig, så er spent på hvordan det blir. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg skal! Men mindre jeg slokner på sofaen innen den tid.. Ikke usannsynlig..... *suppetrøtt* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg skal i hvert fall se. Jeg syns Grosvold er en knakende flink og flott dame og når Stoltenberg skal være stuntreporter blir det sikkert helkult. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Kanskje jeg skal se? Jeg liker Anne Grosvold! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg har en live-opplevelse med dama, og skal definitivt ikke se. Stua blir fylt av negative vibber når hun viser seg på skjermen. 0 Siter
ekte nick Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg syns Grosvold er flink. Ikveld skal visst Robert Stoltenberg være med. Noen som vet om det bare gjelder i kveld, eller er det hver gang? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 *gjesp* - dette var jo ikke veldig spennende.... tar det seg opp tro? *zapper litt* 0 Siter
Gjest bredt spekter Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Ikkejeg hvetfall. Den dama der er brukt opp. Prater jo bare politikk. ...og kvinner bør jo ikke snakke politikk, er det det du mener? Hun burde vel heller snakke om interiør eller barn? Jeg syns det er topp jeg, at man viser kvinner i andre roller enn de som folk snevert setter dem i. Selv er jeg kvinne, og samfunnsinteressert. I likhet med drøssevis av kvinner. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 ...og kvinner bør jo ikke snakke politikk, er det det du mener? Hun burde vel heller snakke om interiør eller barn? Jeg syns det er topp jeg, at man viser kvinner i andre roller enn de som folk snevert setter dem i. Selv er jeg kvinne, og samfunnsinteressert. I likhet med drøssevis av kvinner. Alt det politiske styret til Grosvold er bare så utrolig kjedelig. Kan ikke måle seg med Skavland i "Først og sist". Nrk tapte mange seere på å bytte ut med dette programmet på en fredagskveld. *Gørr* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 ...og kvinner bør jo ikke snakke politikk, er det det du mener? Hun burde vel heller snakke om interiør eller barn? Jeg syns det er topp jeg, at man viser kvinner i andre roller enn de som folk snevert setter dem i. Selv er jeg kvinne, og samfunnsinteressert. I likhet med drøssevis av kvinner. Jeg ser ofte på debatter og politiske programmer, men med Grosvold blir det bare fryktelig tregt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Alt det politiske styret til Grosvold er bare så utrolig kjedelig. Kan ikke måle seg med Skavland i "Først og sist". Nrk tapte mange seere på å bytte ut med dette programmet på en fredagskveld. *Gørr* Skavland var jo stort sett pinlig, Grossvold har i alle fall mye lengre antenner enn Skavland... Synes ikke det var så verst jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Skavland var jo stort sett pinlig, Grossvold har i alle fall mye lengre antenner enn Skavland... Synes ikke det var så verst jeg. Liker egentlig godt Grosvold, men dette blir litt for dølt, litt for safe, litt for PK, litt for NRK. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Liker egentlig godt Grosvold, men dette blir litt for dølt, litt for safe, litt for PK, litt for NRK. Kanskje jeg er litt blond, men har alltid lurt på hva PK står for? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Kanskje jeg er litt blond, men har alltid lurt på hva PK står for? PK = Politisk Korrekt ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Kanskje jeg er litt blond, men har alltid lurt på hva PK står for? Det står for "politisk korrekt" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.