Gå til innhold

Grosvold

Gjest Silver Fairy

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

I kveld er det premiere på "Grosvold"! Hvem skal se? :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ikke jeg! Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker ikke den dama der.

Skrevet

Ikkejeg hvetfall. Den dama der er brukt opp. Prater jo bare politikk.

Skrevet

Skal nok det, ja :). Grosvold er dyktig, så er spent på hvordan det blir.

Skrevet

Jeg skal! Men mindre jeg slokner på sofaen innen den tid.. Ikke usannsynlig..... *suppetrøtt*

Skrevet

Jeg skal i hvert fall se. Jeg syns Grosvold er en knakende flink og flott dame og når Stoltenberg skal være stuntreporter blir det sikkert helkult.

Skrevet

Jeg har en live-opplevelse med dama, og skal definitivt ikke se. Stua blir fylt av negative vibber når hun viser seg på skjermen.

Skrevet

Jeg syns Grosvold er flink. Ikveld skal visst Robert Stoltenberg være med. Noen som vet om det bare gjelder i kveld, eller er det hver gang?

Skrevet

*gjesp* - dette var jo ikke veldig spennende.... tar det seg opp tro? *zapper litt*

Gjest bredt spekter
Skrevet

Ikkejeg hvetfall. Den dama der er brukt opp. Prater jo bare politikk.

...og kvinner bør jo ikke snakke politikk, er det det du mener? Hun burde vel heller snakke om interiør eller barn?

Jeg syns det er topp jeg, at man viser kvinner i andre roller enn de som folk snevert setter dem i. Selv er jeg kvinne, og samfunnsinteressert. I likhet med drøssevis av kvinner.

Skrevet

...og kvinner bør jo ikke snakke politikk, er det det du mener? Hun burde vel heller snakke om interiør eller barn?

Jeg syns det er topp jeg, at man viser kvinner i andre roller enn de som folk snevert setter dem i. Selv er jeg kvinne, og samfunnsinteressert. I likhet med drøssevis av kvinner.

Alt det politiske styret til Grosvold er bare så utrolig kjedelig.

Kan ikke måle seg med Skavland i "Først og sist".

Nrk tapte mange seere på å bytte ut med dette programmet på en fredagskveld. *Gørr*

Skrevet

Jeg ser ofte på debatter og politiske programmer, men med Grosvold blir det bare fryktelig tregt.

Skrevet

Alt det politiske styret til Grosvold er bare så utrolig kjedelig.

Kan ikke måle seg med Skavland i "Først og sist".

Nrk tapte mange seere på å bytte ut med dette programmet på en fredagskveld. *Gørr*

Skavland var jo stort sett pinlig, Grossvold har i alle fall mye lengre antenner enn Skavland... Synes ikke det var så verst jeg.

Skrevet

Skavland var jo stort sett pinlig, Grossvold har i alle fall mye lengre antenner enn Skavland... Synes ikke det var så verst jeg.

Liker egentlig godt Grosvold, men dette blir litt for dølt, litt for safe, litt for PK, litt for NRK.

Skrevet

Liker egentlig godt Grosvold, men dette blir litt for dølt, litt for safe, litt for PK, litt for NRK.

Kanskje jeg er litt blond, men har alltid lurt på hva PK står for? :P

Skrevet

PK = Politisk Korrekt :o)

Skrevet

Det står for "politisk korrekt" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...