Gå til innhold

Grosvold

Gjest Silver Fairy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det var så verst, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett Dag Solstad. Han gjør seg klart best i bokform.

Jeg synes Anne Grosvold er flink, men hun bør øve seg på å ikke se så kul ut. Jeg blir småflau hver gang det zoomes inn på henne når hun er veldig fornøyd med den siste replikken sin. Hun ser direkte blærete ut og venter liksom på applausen. En dame, eller glem det, et menneske, i den alderen skal være tryggere på seg selv. En litt mer avslappa Grosvold kunne vært veldig bra.

Skrevet

Det står for "politisk korrekt" :)

Skjønner ikke at jeg ikke har fått med meg det :P

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg syns Grosvold er flink. Ikveld skal visst Robert Stoltenberg være med. Noen som vet om det bare gjelder i kveld, eller er det hver gang?

Jeg tror Robert Stoltenberg skal være med i hvert program. Kunne godt sluppet for min del. Tror jeg må være den eneste i Norge som ikke er begeistret for den karen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Synes ikke det var så verst, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett Dag Solstad. Han gjør seg klart best i bokform.

Jeg synes Anne Grosvold er flink, men hun bør øve seg på å ikke se så kul ut. Jeg blir småflau hver gang det zoomes inn på henne når hun er veldig fornøyd med den siste replikken sin. Hun ser direkte blærete ut og venter liksom på applausen. En dame, eller glem det, et menneske, i den alderen skal være tryggere på seg selv. En litt mer avslappa Grosvold kunne vært veldig bra.

Hun ble litt starstruck når Diana Krall kom inn. Det ble veldig mye "oh, do you!" og tåplige kommentarer da, men ellers syns jeg hun klarte seg godt.

Skrevet

Skavland var jo stort sett pinlig, Grossvold har i alle fall mye lengre antenner enn Skavland... Synes ikke det var så verst jeg.

Om ikke annet skal du ha for å stave begge navnene feil. Skavlan og Grosvold, Lillemus. IKKE Skavland og Grossvold.

;oP

Skrevet

Om ikke annet skal du ha for å stave begge navnene feil. Skavlan og Grosvold, Lillemus. IKKE Skavland og Grossvold.

;oP

*Hahahaha* Og så begge navnene helt feil da gitt... :o) Jaja, sånn kan det gå.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg begynte å se, dessverre. Syntes hele greia var pinlig, hun passer ikke til dette formatet, og det ble altfor likt sommer-åpent, synes jeg. Hun er råflink på nyheter, men her ble det mer "kos med nyhets-preg" og det likte jeg ikke.

Skjønner ikke at NRK ikke kunne satset på nyere hester denne gang - som takler akkurat talk-show-sjangern bedre. Han borettslag-fyren gjorde det bare enda verre. Skikkelig tilbake til 70-åra i formen.

Skulle ønske de hadde valgt Anne Lindmo i stedet. HUN er råflink, og passer formatet!

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg tror Robert Stoltenberg skal være med i hvert program. Kunne godt sluppet for min del. Tror jeg må være den eneste i Norge som ikke er begeistret for den karen.

Nope - vi er i alle fall minst 2! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...