tonie Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Synes ikke det var så verst, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett Dag Solstad. Han gjør seg klart best i bokform. Jeg synes Anne Grosvold er flink, men hun bør øve seg på å ikke se så kul ut. Jeg blir småflau hver gang det zoomes inn på henne når hun er veldig fornøyd med den siste replikken sin. Hun ser direkte blærete ut og venter liksom på applausen. En dame, eller glem det, et menneske, i den alderen skal være tryggere på seg selv. En litt mer avslappa Grosvold kunne vært veldig bra. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 PK = Politisk Korrekt ) Ahh ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Det står for "politisk korrekt" Skjønner ikke at jeg ikke har fått med meg det 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg syns Grosvold er flink. Ikveld skal visst Robert Stoltenberg være med. Noen som vet om det bare gjelder i kveld, eller er det hver gang? Jeg tror Robert Stoltenberg skal være med i hvert program. Kunne godt sluppet for min del. Tror jeg må være den eneste i Norge som ikke er begeistret for den karen. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Synes ikke det var så verst, men jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett Dag Solstad. Han gjør seg klart best i bokform. Jeg synes Anne Grosvold er flink, men hun bør øve seg på å ikke se så kul ut. Jeg blir småflau hver gang det zoomes inn på henne når hun er veldig fornøyd med den siste replikken sin. Hun ser direkte blærete ut og venter liksom på applausen. En dame, eller glem det, et menneske, i den alderen skal være tryggere på seg selv. En litt mer avslappa Grosvold kunne vært veldig bra. Hun ble litt starstruck når Diana Krall kom inn. Det ble veldig mye "oh, do you!" og tåplige kommentarer da, men ellers syns jeg hun klarte seg godt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Skavland var jo stort sett pinlig, Grossvold har i alle fall mye lengre antenner enn Skavland... Synes ikke det var så verst jeg. Om ikke annet skal du ha for å stave begge navnene feil. Skavlan og Grosvold, Lillemus. IKKE Skavland og Grossvold. ;oP 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Om ikke annet skal du ha for å stave begge navnene feil. Skavlan og Grosvold, Lillemus. IKKE Skavland og Grossvold. ;oP *Hahahaha* Og så begge navnene helt feil da gitt... ) Jaja, sånn kan det gå. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg begynte å se, dessverre. Syntes hele greia var pinlig, hun passer ikke til dette formatet, og det ble altfor likt sommer-åpent, synes jeg. Hun er råflink på nyheter, men her ble det mer "kos med nyhets-preg" og det likte jeg ikke. Skjønner ikke at NRK ikke kunne satset på nyere hester denne gang - som takler akkurat talk-show-sjangern bedre. Han borettslag-fyren gjorde det bare enda verre. Skikkelig tilbake til 70-åra i formen. Skulle ønske de hadde valgt Anne Lindmo i stedet. HUN er råflink, og passer formatet! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg tror Robert Stoltenberg skal være med i hvert program. Kunne godt sluppet for min del. Tror jeg må være den eneste i Norge som ikke er begeistret for den karen. Nope - vi er i alle fall minst 2! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.