Gå til innhold

Madeleine-saken igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir jo bare villere og villere.

Først var det snakk om blod i leiligheten. Så viste det seg og ikke være Madeleines blod. Så var det igjen snakk om dette blodet + blod i bilen. Årsak: Foreldrene hadde gitt en overdose sovemedisin i sprøyteform, eller brukt vold. Man hadde bevis i form av blod. Så var det ikke blod likevel, men hår samt annen kroppsveske. Så var det snakk om liklukt i leilighet og på klær og hele veien ned til stranden. Og jammen var det ikke liklukt utenfor kirken også (veldig overraskende med lik utenfor en kirke). Foreldrene hadde lånt nøkler til kirken og mellom linjene ble det antydet at presteparet hadde en finger med i spillet.

Så gikk man bort fra dette med sovemedisiner i sprøyteform. Nå er det snakk om tabletter.

Dagboken til Kate skulle brukes til bevis og en oppklaring av saken.

Beviset var veldig oppklarende. Av og til krevende med 3 barn.

Teorien om et gravsted utenfor kirken er nå ikke gjeldende lenger, men i dag er Madeleine dumpet i sjøen og mellom linjene kan man lese at det er et samarbeid mellom foreldrene og den andre mistenkte Hr. Murat.

Jeg lurer på hva teorien er i morgen.

Skrevet

Trist! De er mistenkte, ikke dømt skyldige.

Det må da kunne knekke den sterkeste personen dette kjøret de blir utsatt for!

Jeg ønsker inntil videre å tro at foreldrene er uskyldige. Noe annet er _for_ grusomt...

Skrevet

Trist! De er mistenkte, ikke dømt skyldige.

Det må da kunne knekke den sterkeste personen dette kjøret de blir utsatt for!

Jeg ønsker inntil videre å tro at foreldrene er uskyldige. Noe annet er _for_ grusomt...

Jeg ønsker også å tro det, men man blir veldig forvirret av dette her.

Skrevet

Jeg ønsker også å tro det, men man blir veldig forvirret av dette her.

Jeg lurer på hvordan avisene får greie på alt dette. Enten lekker etterforskningsteamet informasjon som en sil, eller så er det kanskje avisene som kappes om å gjette og holde på. Nå har det vært så mange versjoner av det som har skjedd at det nesten er umulig å mene noe som helst.

Skrevet

Jeg lurer på hvordan avisene får greie på alt dette. Enten lekker etterforskningsteamet informasjon som en sil, eller så er det kanskje avisene som kappes om å gjette og holde på. Nå har det vært så mange versjoner av det som har skjedd at det nesten er umulig å mene noe som helst.

Jeg stoler ikke helt på media når det gjelder korrekt fremstilling. Har sett hvor feil det kan bli og hvor de kan lure et helt folk.

Håper det blir en oppklaring snart.

Skrevet

Jeg tror ikke på noenting før de finner jenta og/eller får en tilståelse fra noen nå. Det er alt for mange spekulasjoner og ting som sikkert er tatt ut fra løse lufta.

Skrevet

En god oppsummering. Ja så dumt kan det altså bli.... Det virker som de er desperate etter å finne noe å liksom kunne ta foreldrene på. Jeg har mista troen på det jeg leser i aviser om denne saken. Alt blir snakket bort og over til noe annet. Blir tullerusk jeg....

tzatziki1365380058
Skrevet

Selv om bildet i mediene blir villere og villere, er det ikke sikkert at portugisisk politi er like "ville". Det er veldig lite som kommer offisielt fra dem, så jeg velger å ikke forholde meg til det som blir skrevet. Hvis politiet virkelig løser saken, eller finner nok bevis til å tiltale noen, så får vi sikkert tidsnok vite det.

Skrevet

Jeg tror ikke på noenting før de finner jenta og/eller får en tilståelse fra noen nå. Det er alt for mange spekulasjoner og ting som sikkert er tatt ut fra løse lufta.

Det er best å ikke tro noe som helst.

Skrevet

''Dagboken til Kate skulle brukes til bevis og en oppklaring av saken. Beviset var veldig oppklarende. Av og til krevende med 3 barn.''

Ja, big surprise! Akkurat som om enhver mor som beklager seg over 1) mye jpbb med mange små barn og 2) mann som ikke alltid hjelper til så mye man skulle ønske er kapabel til å dope ihjel sitt eget barn...

Skrevet

''Dagboken til Kate skulle brukes til bevis og en oppklaring av saken. Beviset var veldig oppklarende. Av og til krevende med 3 barn.''

Ja, big surprise! Akkurat som om enhver mor som beklager seg over 1) mye jpbb med mange små barn og 2) mann som ikke alltid hjelper til så mye man skulle ønske er kapabel til å dope ihjel sitt eget barn...

Da er det mange dol-mammaer som hadde vært kapabel til det:)

Det har jo vært flere teorier siden jeg skrev dette innlegget. Nå er hun plutselig kremert sammen med bikkjer.

Og hårene de fant var ikke i bagasjerommet likevel, men inne i bilen.

Da tenker jeg at det like gjerne kan være at de har delt hårbørste Madeleine og på den måten har dratt med seg hennes hår inn i bilen.

Jeg tror jeg sier som Lillemus at jeg ikke skal tro noe som helst lenger. Man blir bare forvirret av alt dette. Vanskelig å la være. En tragisk sak dette.

Stygt å spekulere, men jeg lurer litt på hun Jane Tanner.

Skrevet

Da er det mange dol-mammaer som hadde vært kapabel til det:)

Det har jo vært flere teorier siden jeg skrev dette innlegget. Nå er hun plutselig kremert sammen med bikkjer.

Og hårene de fant var ikke i bagasjerommet likevel, men inne i bilen.

Da tenker jeg at det like gjerne kan være at de har delt hårbørste Madeleine og på den måten har dratt med seg hennes hår inn i bilen.

Jeg tror jeg sier som Lillemus at jeg ikke skal tro noe som helst lenger. Man blir bare forvirret av alt dette. Vanskelig å la være. En tragisk sak dette.

Stygt å spekulere, men jeg lurer litt på hun Jane Tanner.

Hvem er Jane Tanner?

Skrevet

Hvem er Jane Tanner?

Venninna (eller tanta) som mente hun har sett en mann bærende på et barn i et teppe. Ingen andre hadde sett det samme.

Hun har også sagt at hun gikk forbi Garry da han sto og pratet med en kamerat, men ingen av de hadde sett henne gå forbi dem.

Var hun ikke også parets talsperson tro, som nå trakk seg? Tror det.

Men mine spekulasjoner er sikkert like ville som avisenes spekulasjoner;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...