Gå til innhold

Skal selge brudekjole, hvordan lage "sladd" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, lurer på hvordan jeg lager "sladd" på et bilde?

Sist jeg la ut bilde av meg i brudekjole, fikk jeg dessverre en del slibrige, småfrekke henvendelser. Jeg ble også gjenkjent av flere. Nå vil jeg ha ansiktet skjult.Men hvordan fikser jeg det? Skal legge bildene ut på finn...og ser det er flere der som klarer sladde vekk ansiktet sitt...Er helt blank på området, så blir gla for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta inn bildet i paint og legge en svart firkant over fjeset og lagre bildet under et annet navn?

Skrevet

Ta inn bildet i paint og legge en svart firkant over fjeset og lagre bildet under et annet navn?

Har ikke paint tror jeg...:/

Skrevet

Har ikke paint tror jeg...:/

Joda, paint er standard omtrent. Se under startmenyen - tilbehør om det ikke ligger der.

Skrevet

Joda, paint er standard omtrent. Se under startmenyen - tilbehør om det ikke ligger der.

Fant det! Hadde bare aldri brukt det, - som sagt er jeg blank på dette. Takker! Nå gjenstår det å få til det hele... sukk... Hvis du orker, må du gjerne detaljere hvordan jeg gjør dette...Må jeg først lagre bildet under "paint" - for så å redigere det? ..

Skrevet

Fant det! Hadde bare aldri brukt det, - som sagt er jeg blank på dette. Takker! Nå gjenstår det å få til det hele... sukk... Hvis du orker, må du gjerne detaljere hvordan jeg gjør dette...Må jeg først lagre bildet under "paint" - for så å redigere det? ..

Så lenge du vet hvor på disken du har bildet så er det bare å lete det opp via fil-menyen øverst i venstre hjørne.

Ta opp bildet. Klikk så på firkanten i menyen til venstre, klikk deretter på svart i fargerutene nederst og til slutt klikk på den nederste firkanten av de tre som er under symolene på venstre side. Nå kan du sette musepekeren der du bil ha øverste venstre hjørne av firkanten, holde inne venstre musetast og lage firkanten din. I alle fall er det sånn hos meg. :o)

Og klikk for all del _lagre som_ etterpå, ikke _lagre_ ellers lagrer du bare over det originale bildet!!!

Skrevet

Om du ikke får det til kan du gjerne sende det til meg, så kan jeg gjøre det for deg: [email protected]

Jeg lover å avstå fra slibrige kommentarer. ;)

Skrevet

Om du ikke får det til kan du gjerne sende det til meg, så kan jeg gjøre det for deg: [email protected]

Jeg lover å avstå fra slibrige kommentarer. ;)

Oi, tusen takk...skal prøve dette i morgen. Så snill du er da! :))

Skal se om jeg får det til først, da... :)

Skrevet

Så lenge du vet hvor på disken du har bildet så er det bare å lete det opp via fil-menyen øverst i venstre hjørne.

Ta opp bildet. Klikk så på firkanten i menyen til venstre, klikk deretter på svart i fargerutene nederst og til slutt klikk på den nederste firkanten av de tre som er under symolene på venstre side. Nå kan du sette musepekeren der du bil ha øverste venstre hjørne av firkanten, holde inne venstre musetast og lage firkanten din. I alle fall er det sånn hos meg. :o)

Og klikk for all del _lagre som_ etterpå, ikke _lagre_ ellers lagrer du bare over det originale bildet!!!

TUSEN takk, tester i morgen, jeg! :)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...