Gjest hippiepippie Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Vi har trapper mellom alle etasjene. Bor i et tre easjes hus der samtlige etasjer brukes daglig. Hvordan maler vi trappen på mest praktiske måte? Annethvert trappetrinn annenhver dag? På den måten kan vi jo klare hoppe mellom trinnene...Eller er det andre smarte måter å gjøre det på? Håper noen smarte kan komme med tips!?? ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Venstre halvside på oddetallstrinn og høyre halvside på partallstrinn? Og så omvendt når det er tørt. Så slipper man å hoppe. Kan bli vrient å huske når andre strøket holder på å tørke kanskje... 0 Siter
Gjest hippiepippie Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Venstre halvside på oddetallstrinn og høyre halvside på partallstrinn? Og så omvendt når det er tørt. Så slipper man å hoppe. Kan bli vrient å huske når andre strøket holder på å tørke kanskje... Det var jo smart!!! .))) men tror du ikke det vil bli et male-skille midt på trinnet, når alt er malt da kanskje?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Det var jo smart!!! .))) men tror du ikke det vil bli et male-skille midt på trinnet, når alt er malt da kanskje?? Nei, det tror jeg vil gå bra, om dere bruker en maling som dekker skikkelig i alle fall. 0 Siter
adelie Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Tror det er best som du sier, annethvert trinn. Velg en maling som tørker veldig fort, da. Og gå på sokkelesten når dere begynner å gå igjen. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Male deg ned i din 'soveetg' på kvelden og la det tørke på natta? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Når vi malte trappa mellom 1. og 2.etasje (soverom i 2.et.), malte mannen min et strøk ovenfra og ned ved sengetid. Ungene og jeg var da oppe. Jeg heiste ned brannstigen fra verandaen vår oppe og han gikk opp den når han skulle legge seg Det er også viktig å bruke maling/lakk som tørker ganske raskt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Når vi malte trappa mellom 1. og 2.etasje (soverom i 2.et.), malte mannen min et strøk ovenfra og ned ved sengetid. Ungene og jeg var da oppe. Jeg heiste ned brannstigen fra verandaen vår oppe og han gikk opp den når han skulle legge seg Det er også viktig å bruke maling/lakk som tørker ganske raskt. hihi, som en frier på hemmelig date 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 hihi, som en frier på hemmelig date Ja, dette er nok den eneste gangen gubben har vist romantiske fakter, så jeg skal snart begynne å mase på han om vi ikke kan male trappa i en ny farge 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 You've got it. Annenhvert trappetrinn er tingen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.