Gå til innhold

Hvordan male trappen slik at vi kan gå i den?

Anbefalte innlegg

Gjest hippiepippie
Skrevet

Vi har trapper mellom alle etasjene. Bor i et tre easjes hus der samtlige etasjer brukes daglig. Hvordan maler vi trappen på mest praktiske måte? Annethvert trappetrinn annenhver dag? På den måten kan vi jo klare hoppe mellom trinnene...Eller er det andre smarte måter å gjøre det på?

Håper noen smarte kan komme med tips!?? :))

Fortsetter under...

Skrevet

Venstre halvside på oddetallstrinn og høyre halvside på partallstrinn? Og så omvendt når det er tørt. Så slipper man å hoppe. Kan bli vrient å huske når andre strøket holder på å tørke kanskje...

Gjest hippiepippie
Skrevet

Venstre halvside på oddetallstrinn og høyre halvside på partallstrinn? Og så omvendt når det er tørt. Så slipper man å hoppe. Kan bli vrient å huske når andre strøket holder på å tørke kanskje...

Det var jo smart!!! .))) men tror du ikke det vil bli et male-skille midt på trinnet, når alt er malt da kanskje??

Skrevet

Det var jo smart!!! .))) men tror du ikke det vil bli et male-skille midt på trinnet, når alt er malt da kanskje??

Nei, det tror jeg vil gå bra, om dere bruker en maling som dekker skikkelig i alle fall.

Skrevet

Tror det er best som du sier, annethvert trinn. Velg en maling som tørker veldig fort, da. Og gå på sokkelesten når dere begynner å gå igjen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Male deg ned i din 'soveetg' på kvelden og la det tørke på natta?

Annonse

Skrevet

Når vi malte trappa mellom 1. og 2.etasje (soverom i 2.et.), malte mannen min et strøk ovenfra og ned ved sengetid. Ungene og jeg var da oppe. Jeg heiste ned brannstigen fra verandaen vår oppe og han gikk opp den når han skulle legge seg :) Det er også viktig å bruke maling/lakk som tørker ganske raskt.

Skrevet

Når vi malte trappa mellom 1. og 2.etasje (soverom i 2.et.), malte mannen min et strøk ovenfra og ned ved sengetid. Ungene og jeg var da oppe. Jeg heiste ned brannstigen fra verandaen vår oppe og han gikk opp den når han skulle legge seg :) Det er også viktig å bruke maling/lakk som tørker ganske raskt.

hihi, som en frier på hemmelig date :)

Skrevet

hihi, som en frier på hemmelig date :)

Ja, dette er nok den eneste gangen gubben har vist romantiske fakter, så jeg skal snart begynne å mase på han om vi ikke kan male trappa i en ny farge ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...