Gå til innhold

skjerpe sansene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.rom123.no/finnogvinn/

Her kan man se en side i ti sekunder... Jeg kom bare på 12 med det samme, utrolig hva man går glipp av. Men kan noen si meg ,er konkurransen bare for abonenter? Kom ikke videre etter å ha plukket tingene.

Skrevet

Du må plukke ut 20 ting før du kommer videre, da får du også opp hvor mange riktige du fikk. Jeg bommet på en gjenstand, tok den en gang til og måtte bruke litt tid før jeg skjønte hva jeg hadde bommet på..

Skrevet

Du må plukke ut 20 ting før du kommer videre, da får du også opp hvor mange riktige du fikk. Jeg bommet på en gjenstand, tok den en gang til og måtte bruke litt tid før jeg skjønte hva jeg hadde bommet på..

ok da telte jeg kanskje feil. Prøver igjen :)

Skrevet

Du var flink du. Jeg fikk 17 av 20 :/

Skrevet

Du var flink du. Jeg fikk 17 av 20 :/

17 av 20 var jo veldig bra da :)

Jeg er spesielt god på sånne ting, så det irriterte meg med den siste jeg ikke fikk til. Var den hjorte-knagg-saken som lagde problemer for meg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...