Gjest zigrid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei! Er det hudlegen som kan svare på spørsmål angående genital herpes? Jeg er har hatt utbrudd jevnlig i snart to år. Jeg opplever ikke at utbruddene har minket. Jeg er avhengig av å bruke zovirax i tablettform når utbruddene starter. utbruddene kommer ca en gang i måneden. av og til oftere. dette er forferdelig plagsomt for meg!Jeg har fått vite at utbrudd varierer fra person til person og at man får utbrudd når man har dårlig immunforsvar. jeg er aldri syk ellers. men noe må tydeligvis være galt med immunforsvaret mitt!nå planlegger jeg og samboer å få barn. jeg har forstått det sånn at det ikke er heldig å bruke zovirax når man er gravid, men jeg har så ofte utbrudd at det er umulig å bli gravid uten zovirax......hva skal jeg gjøre da? kan du hjelpe meg?er kjempefortvila!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285633-herpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.