Gå til innhold

lei av å være lei meg!!

Anbefalte innlegg

Gjest falken..3
Skrevet

Hvor lenge skal man egentlig være lei seg...

kommet over ex, men det virker som om selve sorgen ikke gir seg.. Det føles så meningsløst alt, selv om jeg ikke angrer ett sekund på at jeg forlot han.

Har prøvd å date litt, ofte veldig bra første daten, men så kommer andre daten, og da blir jeg nesten litt kvalm av alt, så det endre bare med at jeg avslutter rimelig tidlig. Er rett og slett ikke klar for noe nytt forhold ennå. Tror det bare er å lure seg selv...men samtidig er det så fobanna trist å være alene! Selv om man har venner og familie rundt seg så kommer føleslen krypende...

Og i dag skulle jeg vært med noen venninner ut, men orker rett og slett ikke, de skal jo på sjekkern, men jeg er lei av byen, og sjekking...Tenkte finne på noen annet da, men alle andre skal enten ut de også, eller så er de bortreist osv..TYPSIK!

Skulle så ønske alt var jevnt bra, er to dager oppe, så faller jeg rett ned i kjelleren. Kan vokne opp og bare kjenne at en får lyst til å gråte. Hvor lenge skal det være sånn?? Blir gal...

(gjorde det slutt for 7 mdn siden, etter nesten 10 år sammen...ingen barn da..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...