Gå til innhold

skeptisk!!!

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå!

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg prøver...

meg og samboeren min bor i en blokk, og nå skal eksen flytte inn i nabo leiligheten.. det er mange år siden de var sammen, men han (sambo min) ødela forholdet etter bare noen dager.. hva som skjedde i ettertid vet jeg ikke. for to år siden møtte jeg han og vi er sammen enda og skal ha barn. for noen mnd siden dumpet jeg over msn når de satt og skrev, der hun b.l.a. skrev at hun hadde drømt om han, så spurte han hva hun hadde drømt. da svarte hun at det kunne være det samme! (!!??)

etter det har jeg ikke merket noe til at hun har gitt lyd fra seg, før i går! da skrev hun meld til samboeren min (han hadde ikke nr lagret) at de skulle bli naboer! jepp, de hadde kjøpt leiligheten som er vegg i vegg med oss!! hvor tilfeldig tror dere dette er? jeg spurte hvordan han hviste hvem det var siden nr ikke var lagret, da svarte han at nr var så enkelt så han husket det bare.... (han kan ikke mitt nr en gang!) jeg synes alt dette er rart, greit at jeg er gravid og full i hormner, men å ha henne som nabo er ikke aktuelt. så jeg sa til samboeren min at jeg kom til å flytte, orker ikke ha henne vedsiden av. kommer ikke til å flytte uten han, men han sa vi kunne finne noe annet hvis det var et så stort problem for meg.. (tror ikke det kommer til å skje.......) han sier at hun er snill og at jeg kommer til å like henne, men det mannfolk ikke vet er hvor sinnsykt kyniske enkelte kvinnfolk er!

overreagerer jeg? tror dere at dette er tilfeldig? hvordan bør jeg reagere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285659-skeptisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...