Gå til innhold

Kan jeg søke på denne jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest homeopatica
Skrevet

Jeg er utdannet innen alternativ medisin. Den rene medisinske utdannelsen tilsvarer medisinsk grunnfag.

Av diverse årsaker ønsker jeg nå en periode ikke å praktisere, men søker andre jobber.

Det blir annonsert etter ambulansemedarbeidere i lokalavisen, og jeg synes det høres kjempespennende ut.

Jeg vet at for å bli autorisert må du gå ambulanseskole, men de søker også etter de som ikke er faglærte.

Vil du tro jeg har noen som helst sjanse til å få en slik jobb?

Skrevet

Jeg kjenner ikke din bakgrunn, så jeg vet ikke hvor stor sjangsen din er. Men det er i grunnen ikke så viktig, hvis du mener selv at du kan søke eller om du har lyst på jobben så søker du.

Ut i fra hvordan du formulerer spørsmålet ditt så tipper jeg at du er ei jente. En mann hadde bare søkt. Det er ikke du som skal vurdere om du får jobben eller ikke, men det er de som skal ansette deg.

Med andre ord skal du søke og si i søknaden at du er interessert i å gå ambulanseskolen

Gjest homeopatica
Skrevet

Jeg kjenner ikke din bakgrunn, så jeg vet ikke hvor stor sjangsen din er. Men det er i grunnen ikke så viktig, hvis du mener selv at du kan søke eller om du har lyst på jobben så søker du.

Ut i fra hvordan du formulerer spørsmålet ditt så tipper jeg at du er ei jente. En mann hadde bare søkt. Det er ikke du som skal vurdere om du får jobben eller ikke, men det er de som skal ansette deg.

Med andre ord skal du søke og si i søknaden at du er interessert i å gå ambulanseskolen

He, he - er det ikke rart hvor forskjellige vi er. Du har helt rett, jeg er jente...eller dame da...

Og jeg er veldig interessert i å gå ambulanseskolen. Har tenkt tanken i flere år egentlig.

Takk for sparket bak. Søknad skal sendes. Det verste jeg får er jo et "nei".

Skrevet

He, he - er det ikke rart hvor forskjellige vi er. Du har helt rett, jeg er jente...eller dame da...