Gå til innhold

Kan jeg søke på denne jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest homeopatica
Skrevet

Jeg er utdannet innen alternativ medisin. Den rene medisinske utdannelsen tilsvarer medisinsk grunnfag.

Av diverse årsaker ønsker jeg nå en periode ikke å praktisere, men søker andre jobber.

Det blir annonsert etter ambulansemedarbeidere i lokalavisen, og jeg synes det høres kjempespennende ut.

Jeg vet at for å bli autorisert må du gå ambulanseskole, men de søker også etter de som ikke er faglærte.

Vil du tro jeg har noen som helst sjanse til å få en slik jobb?

Skrevet

Jeg kjenner ikke din bakgrunn, så jeg vet ikke hvor stor sjangsen din er. Men det er i grunnen ikke så viktig, hvis du mener selv at du kan søke eller om du har lyst på jobben så søker du.

Ut i fra hvordan du formulerer spørsmålet ditt så tipper jeg at du er ei jente. En mann hadde bare søkt. Det er ikke du som skal vurdere om du får jobben eller ikke, men det er de som skal ansette deg.

Med andre ord skal du søke og si i søknaden at du er interessert i å gå ambulanseskolen

Gjest homeopatica
Skrevet

Jeg kjenner ikke din bakgrunn, så jeg vet ikke hvor stor sjangsen din er. Men det er i grunnen ikke så viktig, hvis du mener selv at du kan søke eller om du har lyst på jobben så søker du.

Ut i fra hvordan du formulerer spørsmålet ditt så tipper jeg at du er ei jente. En mann hadde bare søkt. Det er ikke du som skal vurdere om du får jobben eller ikke, men det er de som skal ansette deg.

Med andre ord skal du søke og si i søknaden at du er interessert i å gå ambulanseskolen

He, he - er det ikke rart hvor forskjellige vi er. Du har helt rett, jeg er jente...eller dame da...

Og jeg er veldig interessert i å gå ambulanseskolen. Har tenkt tanken i flere år egentlig.

Takk for sparket bak. Søknad skal sendes. Det verste jeg får er jo et "nei".

Skrevet

He, he - er det ikke rart hvor forskjellige vi er. Du har helt rett, jeg er jente...eller dame da...

Og jeg er veldig interessert i å gå ambulanseskolen. Har tenkt tanken i flere år egentlig.

Takk for sparket bak. Søknad skal sendes. Det verste jeg får er jo et "nei".

Sett deg ned og tank grundig i gjennom den bakgrunnen du har og fordelen det har i den jobben du søker på. Få mest mulig frem dette i søknaden.

Lykke til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...