Gå til innhold

Fornemelse av propp i øret

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg har i noen månders tid hatt problemer med en fornemmelse for propp i høyre i øret og har prøvd alt fra å blåse i nesen til å prøve ut slik oppløsningsmiddel for ørevoks, Cerusol. Faktisk når jeg blåser i nesen så er det bare det høyre øret det "popper" i og åpner opp munnen for å få vekk "proppen", men det er fremdeles en fornemmelse av at den ikke er helt borte. Selv når jeg blåser og holder fingeren i høyre øret og det skal komme et lite "popp" i venstre øret.. ingenting. Bare når det skjer, er det i høyre øret. Merker også en svekkelse i hørselen på høyre øret, men jeg hører da greit nok! Av og til også litt knitring i øret.. Er det noe medisinsk forklaring på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285672-fornemelse-av-propp-i-%C3%B8ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...