Gjest I svimme på jobb Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg har hatt vondt/sår hals siden mandag.Klarer ikke å spise mye så er veldig slapp og trøtt.Jeg drikker solbærtoddy og håper det hjelper men det gjør det ikke.Er så trøtt hele tiden.Jeg jobber veldig skate på jobb.Noen kjærring råd mot sår hals? 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 ullsokker og honning i varm melk er vel de mest vanlige? God bedring! 0 Siter
Gjest i svimme på jobb Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 ullsokker og honning i varm melk er vel de mest vanlige? God bedring! Takk. **sender mannen på butikk for å kjøpe honning** Sår hals er iallefall en bra slankekur. 0 Siter
Gjest dollarglis Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Varm melk med pepper i. 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Takk. **sender mannen på butikk for å kjøpe honning** Sår hals er iallefall en bra slankekur. Forkjøla jeg, og det er nok også en god slankekur Mat frister ikke. 0 Siter
Gjest grammatiske tilbøyeligheter Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 ullsokker og honning i varm melk er vel de mest vanlige? God bedring! Ullsokker og honning i varm melk?!!? Æsj!! Honning er jo greit da, men å stappe ullsokker i varm melk?!! Huff og huff. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Ullsokker og honning i varm melk?!!? Æsj!! Honning er jo greit da, men å stappe ullsokker i varm melk?!! Huff og huff. Hehe, det går litt fort noen ganger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.