Gå til innhold

gul og svart edderkopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere peiling på edderkopper? Min mann så en diger (på str med et kronestykke) gul og svart edderkopp da han pakket forteltet på campingvogna i dag. Han rygget unna, han som normalt ville trødd på den og ferdig med det... Den tuslet avgårde.Hva er dette for noe? Et rømt husdyr? Guuud, jeg håper ikke det ligger egg i teltet som nå er i mitt hus!!!!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Var det selve kroppen som var på størrelse med et kronestykke, eller var det inklusive beina? Hvis det var det siste, så er den sikkert i slekt med alle de jeg har boende i huset mitt, og de pleier ikke å plage meg :-)

Gjest fobia, det er meg
Skrevet

Jeg hadde enten besvimt eller fått angsanfall og skreket hysterik, sprunget vekk og aldri kommet tilbake.

Skrevet

Var det selve kroppen som var på størrelse med et kronestykke, eller var det inklusive beina? Hvis det var det siste, så er den sikkert i slekt med alle de jeg har boende i huset mitt, og de pleier ikke å plage meg :-)

Akkurat en sånn gul og svart, med kropp stort som et kronestykke, stripete bein. Vet ikke hva den heter, men vi har en sånn for tida, utenfor stuevinduet, midt i et digert, flott spinn.

Jeg liker ikke å ha den sånn rett i fleisen enda den er utenfor vinduet aldri så mye, og har gått ut og rykket i spinnet med en kjepp og da stikker den av, men så reparer den det som er gått i stykker og sitter der neste dag. Den forsvinner når kulda kommer, det er i alle fall sikkert.

Men jeg skulle gjerne ha visst hva den het. Tror jeg skal gå og google. Skal si fra om jeg blir noe klokere.

Men den er nok heilnorsk. Inne i huset har vi digre brune eller svarte. Men de er digre bare MED bein. De heter rett og slett Husederkopp.

Skrevet

Akkurat en sånn gul og svart, med kropp stort som et kronestykke, stripete bein. Vet ikke hva den heter, men vi har en sånn for tida, utenfor stuevinduet, midt i et digert, flott spinn.

Jeg liker ikke å ha den sånn rett i fleisen enda den er utenfor vinduet aldri så mye, og har gått ut og rykket i spinnet med en kjepp og da stikker den av, men så reparer den det som er gått i stykker og sitter der neste dag. Den forsvinner når kulda kommer, det er i alle fall sikkert.

Men jeg skulle gjerne ha visst hva den het. Tror jeg skal gå og google. Skal si fra om jeg blir noe klokere.

Men den er nok heilnorsk. Inne i huset har vi digre brune eller svarte. Men de er digre bare MED bein. De heter rett og slett Husederkopp.

Jeg liker slett ikke å ha dem i hus jeg heller, men utenfor vinduet får de holde på så mye de vil - de tar jo mengder med fluer og annet småkryp.

Skrevet

Jeg liker slett ikke å ha dem i hus jeg heller, men utenfor vinduet får de holde på så mye de vil - de tar jo mengder med fluer og annet småkryp.

Jeg er enig i "la dyra leve", men den henger liksom rett over hjørnesofaen, og spiser fluer veldig sakte mens vi prøver å ikke se på den.

:(

Annonse

Skrevet

Jeg forstod det som at det var uten bena. Kroppen var vel ikke trill rund.... Hva har han sett noen i deres familie hehe :)

Skrevet

Jeg hadde enten besvimt eller fått angsanfall og skreket hysterik, sprunget vekk og aldri kommet tilbake.

Fy a mæ, ja det er ikke noe koselig dyr å ha rundt seg. Vondt om man har fobi. Vi har ikke det akkurat, synes de er ekle bare. Er de for store så nøler jeg mere med å ta dem.....

Skrevet

Jeg prøvde å søke litt på nettet, men fant ikke. Si ifra om du finner da......er du snill :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...