Gjest this is a signature Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Er hun lesbisk? 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Nei, det tror jeg ikke. Var ikke hun samboer med Graham Nash i mange år da. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Nei, det tror jeg ikke. Var ikke hun samboer med Graham Nash i mange år da. Aner ikke.. Men i "A Case Of You" synger hun om at en kvinnes lepper minner om "you" i sangen...Bare derfor jeg begynte å lure.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Aner ikke.. Men i "A Case Of You" synger hun om at en kvinnes lepper minner om "you" i sangen...Bare derfor jeg begynte å lure.. Kan jo være bifil da. Men jeg så da et program på tv hvor hun fortalte om huset hun bodde sammen med Crosby, Stills, Nash and Young og hun og Nash var kjærester i mange år. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Kan jo være bifil da. Men jeg så da et program på tv hvor hun fortalte om huset hun bodde sammen med Crosby, Stills, Nash and Young og hun og Nash var kjærester i mange år. Godt mulig.. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Hun synger ikke om en kvinnes lepper, hun synger om en kvinnes som " had mouth like yours .she knew your life she knew your devils and your deeds and she said Color go to him, stay with him if you can". Kvinnen er nok rimelig hetero, giftet seg med mitchell i 65, gift på nytt med Klein og ble skilt fra ham i 82. Tror hun har en datter med B.McMath som hun tidlig adopterte bort. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Hun synger ikke om en kvinnes lepper, hun synger om en kvinnes som " had mouth like yours .she knew your life she knew your devils and your deeds and she said Color go to him, stay with him if you can". Kvinnen er nok rimelig hetero, giftet seg med mitchell i 65, gift på nytt med Klein og ble skilt fra ham i 82. Tror hun har en datter med B.McMath som hun tidlig adopterte bort. Navnene dine sa meg ikke så mye.. Med lepper mente jeg munn..Så i sangen er det moren til elskeren? Det er en utro elsker? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Navnene dine sa meg ikke så mye.. Med lepper mente jeg munn..Så i sangen er det moren til elskeren? Det er en utro elsker? Låten er "kjent" for å handle om Mitchell`s romanse med Leonard Cohen på 60tallet. Om du leser hele teksten skriver hun noe sånt som go to him, stay with him if you can, ..but be prepared to bleed. Cohen skal selv ha affæren etter kun kort tid. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Låten er "kjent" for å handle om Mitchell`s romanse med Leonard Cohen på 60tallet. Om du leser hele teksten skriver hun noe sånt som go to him, stay with him if you can, ..but be prepared to bleed. Cohen skal selv ha affæren etter kun kort tid. Beklager. Skal selv ha _avsluttet_ affæren, Skulle det stå. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Låten er "kjent" for å handle om Mitchell`s romanse med Leonard Cohen på 60tallet. Om du leser hele teksten skriver hun noe sånt som go to him, stay with him if you can, ..but be prepared to bleed. Cohen skal selv ha affæren etter kun kort tid. Ha avsluttet - skulle det stå det? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Låten er "kjent" for å handle om Mitchell`s romanse med Leonard Cohen på 60tallet. Om du leser hele teksten skriver hun noe sånt som go to him, stay with him if you can, ..but be prepared to bleed. Cohen skal selv ha affæren etter kun kort tid. Ja, men hvem er denne kvinnen i sangen? 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Ja, men hvem er denne kvinnen i sangen? Vet du det aner jeg faktisk ikke.. She had a mouth like yours.. kan det ha vært hans mor/søster? Eller kan a mouth like yours bety mer i retning av noen som kjente ham vel. Så skriver hun at denne kvinnen sier but be prepared to bleed, hviket virker som om den kvinnen ihvertfall kjente ham vel, at hun forutså at dette ikke kom til å gå? Jeg er blank. Sorry! 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Ha avsluttet - skulle det stå det? Yes! Går så fort i blant... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Vet du det aner jeg faktisk ikke.. She had a mouth like yours.. kan det ha vært hans mor/søster? Eller kan a mouth like yours bety mer i retning av noen som kjente ham vel. Så skriver hun at denne kvinnen sier but be prepared to bleed, hviket virker som om den kvinnen ihvertfall kjente ham vel, at hun forutså at dette ikke kom til å gå? Jeg er blank. Sorry! Du er vel inne på et eller annet.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.