Gå til innhold

Joni Mitchell

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Var ikke hun samboer med Graham Nash i mange år da.

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Var ikke hun samboer med Graham Nash i mange år da.

Aner ikke..

Men i "A Case Of You" synger hun om at en kvinnes lepper minner om "you" i sangen...Bare derfor jeg begynte å lure..

Skrevet

Aner ikke..

Men i "A Case Of You" synger hun om at en kvinnes lepper minner om "you" i sangen...Bare derfor jeg begynte å lure..

Kan jo være bifil da. Men jeg så da et program på tv hvor hun fortalte om huset hun bodde sammen med Crosby, Stills, Nash and Young og hun og Nash var kjærester i mange år.

Skrevet

Kan jo være bifil da. Men jeg så da et program på tv hvor hun fortalte om huset hun bodde sammen med Crosby, Stills, Nash and Young og hun og Nash var kjærester i mange år.

Godt mulig..

Skrevet

Hun synger ikke om en kvinnes lepper, hun synger om en kvinnes som " had mouth like yours .she knew your life

she knew your devils and your deeds

and she said Color go to him, stay with him if you can". Kvinnen er nok rimelig hetero, giftet seg med mitchell i 65, gift på nytt med Klein og ble skilt fra ham i 82. Tror hun har en datter med B.McMath som hun tidlig adopterte bort.

Skrevet

Hun synger ikke om en kvinnes lepper, hun synger om en kvinnes som " had mouth like yours .she knew your life

she knew your devils and your deeds

and she said Color go to him, stay with him if you can". Kvinnen er nok rimelig hetero, giftet seg med mitchell i 65, gift på nytt med Klein og ble skilt fra ham i 82. Tror hun har en datter med B.McMath som hun tidlig adopterte bort.

Navnene dine sa meg ikke så mye..

Med lepper mente jeg munn..Så i sangen er det moren til elskeren?

Det er en utro elsker?

Skrevet

Navnene dine sa meg ikke så mye..

Med lepper mente jeg munn..Så i sangen er det moren til elskeren?

Det er en utro elsker?

Låten er "kjent" for å handle om Mitchell`s romanse med Leonard Cohen på 60tallet. Om du leser hele teksten skriver hun noe sånt som go to him, stay with him if you can, ..but be prepared to bleed. Cohen skal selv ha affæren etter kun kort tid.

Skrevet

Låten er "kjent" for å handle om Mitchell`s romanse med Leonard Cohen på 60tallet. Om du leser hele teksten skriver hun noe sånt som go to him, stay with him if you can, ..but be prepared to bleed. Cohen skal selv ha affæren etter kun kort tid.

Beklager. Skal selv ha _avsluttet_ affæren, Skulle det stå.

Skrevet

Ha avsluttet - skulle det stå det?

Skrevet

Ja, men hvem er denne kvinnen i sangen?

Skrevet

Ja, men hvem er denne kvinnen i sangen?

Vet du det aner jeg faktisk ikke.. She had a mouth like yours.. kan det ha vært hans mor/søster? Eller kan a mouth like yours bety mer i retning av noen som kjente ham vel. Så skriver hun at denne kvinnen sier but be prepared to bleed, hviket virker som om den kvinnen ihvertfall kjente ham vel, at hun forutså at dette ikke kom til å gå?

Jeg er blank. Sorry!

Skrevet

Ha avsluttet - skulle det stå det?

Yes! Går så fort i blant...

Skrevet

Vet du det aner jeg faktisk ikke.. She had a mouth like yours.. kan det ha vært hans mor/søster? Eller kan a mouth like yours bety mer i retning av noen som kjente ham vel. Så skriver hun at denne kvinnen sier but be prepared to bleed, hviket virker som om den kvinnen ihvertfall kjente ham vel, at hun forutså at dette ikke kom til å gå?

Jeg er blank. Sorry!

Du er vel inne på et eller annet..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...