Gå til innhold

Rapidshare etc.

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gratis internett på studenthybelen, og nå er det ikke lenger mulig å laste ned musikk..Blir sperra fra nettet hvis jeg gjør det.

Noen som vet om programmer som kommer gjennom "smutthullet" her?

Forresten noen som har erfaring med rapidshare? Er det safe, eller er det fare for å få virus på maskina?

Skrevet

Rapidshare (og andre fillagringsnettsteder) i seg selv er ikke så farlig, med unntak av irritasjonsmomentet med popups om du bruker IE, og mulig adware fra noen av dem (plukkes greit vekk med daglige scanninger med SpyBot/AwAware). Du bør imidlertid ha som regel å scanne alt du laster ned før du pakker det ut, spesielt om de som har lastet det opp er ukjente for deg.

Skrevet

Rapidshare (og andre fillagringsnettsteder) i seg selv er ikke så farlig, med unntak av irritasjonsmomentet med popups om du bruker IE, og mulig adware fra noen av dem (plukkes greit vekk med daglige scanninger med SpyBot/AwAware). Du bør imidlertid ha som regel å scanne alt du laster ned før du pakker det ut, spesielt om de som har lastet det opp er ukjente for deg.

hvordan gjør jeg det? Scanner?

Er det bare "hits" jeg laster ned der, eller er det alternativ musikk også?

Skrevet

hvordan gjør jeg det? Scanner?

Er det bare "hits" jeg laster ned der, eller er det alternativ musikk også?

Scanne vil si å søke gjennom med et antivirusprogram. Hva du laster ned kommer jo an på hva slags linker du kommer over/blir tilbudt; rapidshare er ikke en katalog man søker i. ;)

Skrevet

Scanne vil si å søke gjennom med et antivirusprogram. Hva du laster ned kommer jo an på hva slags linker du kommer over/blir tilbudt; rapidshare er ikke en katalog man søker i. ;)

Hvordan scanner jeg?

Skrevet

Hvordan scanner jeg?

Hvis du ikke vet hvordan du bruker antivirusprogrammet ditt til å scanne gjennom filer du laster ned foreslår jeg at du lar være å laste ned fra fildelingstjenester. ;)

(de fleste antivirusprogrammer har innlagt mulighet for å scanne gjennom en fil ved å høyreklikke på fila og velge "søk med 'navn på program'")

Skrevet

Hvis du ikke vet hvordan du bruker antivirusprogrammet ditt til å scanne gjennom filer du laster ned foreslår jeg at du lar være å laste ned fra fildelingstjenester. ;)

(de fleste antivirusprogrammer har innlagt mulighet for å scanne gjennom en fil ved å høyreklikke på fila og velge "søk med 'navn på program'")

What's with the attitude?

Skrevet

What's with the attitude?

Det har ikke noe med "attitude" å gjøre, det er rett og slett et fornuftig råd. Yo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...