Gå til innhold

Farge pvc/plast?

Gjest doler med gamle møbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det fins produkter som man kan farge pvc eller plast med. Har noen 60-talls stoler med mørkeblått trekk som er i helt perfekt stand. Har lyst til å farge dem mørke brune. Hadde sikkert vært en lettere og billigere metode enn å trekke om setene..

Gjest ikke vanskelig!
Skrevet

Jeg ville gått på jysk og kjøpt like billige 5-meters ruller med stoff heller. Vet ikke om det du spør om.

Skrevet

Jeg ville gått på jysk og kjøpt like billige 5-meters ruller med stoff heller. Vet ikke om det du spør om.

Trekke om møblene, mener du? Disse pvc-greiene sitter fast..

Jeg tør ikke begi meg ut på omtrekking av møbler tror jeg, men takk for tipset. :-)

Skrevet

Trekke om møblene, mener du? Disse pvc-greiene sitter fast..

Jeg tør ikke begi meg ut på omtrekking av møbler tror jeg, men takk for tipset. :-)

Ta en tur innom en fargehandel, de kan nok hjelpe deg.

Skrevet

Ta en tur innom en fargehandel, de kan nok hjelpe deg.

Jeg stikker innom en fargehandel over helga! Rart jeg ikke finner et ord om dette på nettet når jeg søker.. Hmm..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...