Gå til innhold

Når gi opp?

Anbefalte innlegg

Gjest kjært barn

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5 år, vi har ett barn sammen. Det har gått opp og ned, som jeg antar er vanlig i de fleste samliv. I det siste har jeg tenkt mer og mer på om han er den jeg skal leve med resten av livet. Jeg vet f.eks at jeg aldri vil gifte meg med han, og det er kanskje et signal om han ikke er Den Rette? Vi har det mye bra sammen, det skal være sagt. Men vi har ikke noe lidenskap. Og ikke noe særlig til sexliv. Jeg tenner ikke på ham fysisk lenger. Nå skal det være sagt at vi ble foreldre for 6 mnd siden. Det føles som om vi bor sammen og fordeler praktiske oppgaver. Aldri ute på noe gøy, aldri pleier parforholdet. Det verste er at jeg ikke har lyst!

Problemet er at så lenge vi har det "greit", føler jeg ikke at det er god grunn nok for å gå fra ham. Særlig ikke med barn i bildet! Mitt forrige forhold var med en mann som var helt motsatt, lidenskapelig og hett - men useriøst. Åh, som jeg savner forelskelsen!!

Hører gjerne fra andre som har vært i eller er i samme situasjon. Blir så trist av å tenke på at jeg kanskje skal ha den sånn resten av livet.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285691-n%C3%A5r-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...