Gå til innhold

Endelig ferdig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg blitt ferdig med og levert en oppgave som jeg har skrevet på i to år, ved siden av full jobb. Har vært mange forsinkelser underveis, mange hindringer jeg har måttet overvinne, så den har "hengt over meg" lenge. Men nå er jeg altså ferdig med prosjektet!! Det er siste del av en videreutdanning som vil gi meg bedre jobbmuligheter.

Måtte bare fortelle det til noen. Jeg er SÅ kjempeglad og lettet!!! Syns jeg selv har vært flink *skryte litt*.

Skrevet

Så herlig! Det må være en merkelig følelse å være ferdig med noe som sikkert har vært i tankene dine hver enste dag i 2 år. :o) Flink har du vært!

Skrevet

Så herlig! Det må være en merkelig følelse å være ferdig med noe som sikkert har vært i tankene dine hver enste dag i 2 år. :o) Flink har du vært!

Imponerende! Ja, og med full jobb ved siden av. Det står det respekt av! Når produktet endelig er ferdig og siste punktum er satt, er det lov til å smile fra øre til øre!

Skrevet

Imponerende! Ja, og med full jobb ved siden av. Det står det respekt av! Når produktet endelig er ferdig og siste punktum er satt, er det lov til å smile fra øre til øre!

Skrevet

Sorry Lillemus, havnet litt feil der!

Skrevet

Dette hørtes veldig godt ut. Du har grunn til å være stolt over dette.

Skrevet

Wow! Kan tenke du føler deg lettet og glad. Du får lage deg en liten feiring da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...