solrosa Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Etter å ha vært gjennom en tøff skilsmisse, ble jeg i sommer kjent med en mann en ny mann. Han har også vært gjennom en vond skilsmisse og ser bare barne sine av og til. Allerede den andre kvelden vi var sammen, var kjemien mellom oss intens og lidenskapelig. Vi har møttes ett par ganger i uka siden dette, sendt sms til hverandre og kan snakke lenge i telefonen om kveldene. Jeg har etterhvert forelsket meg i mannen og blitt glad i han. Den siste måneden er det jeg som har sendt sms/ringt for å oppnå kontakt føler jeg. Prøver ikke å være overivrig, i håp om at han skal ta kontakt. Det er alltid han som kommer på besøk til meg, da jeg har små barn og lite avlasting. Når han kommer ender det alltid med sex. Han sier at han er glad i meg og at jeg er den rette for han, men at jeg må godta han slik han er. Savner han veldig når han ikke er her, men føler nå at jeg blir gående på vent til det passer han å treffe meg. Vet også at han har hatt muligheteter for å besøke meg oftere enn det han gjør, men han sier jeg må prøve å være tolmodig. Kjenner nå at jeg er usikker på han, på hva han egentlig føler og vil med meg. Kunne tenkt meg å tilbringt mer tid la med han for å bli enda bedre kjent, også for at det ikke bare skal være det seksuelle som driver "forholdet". Er redd for å miste han, men liker heller ikke helt utviklingen av forholdet vårt. Noen som kan gi meg ett godt råd her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285701-hva-gj%C3%B8r-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hva med å være sammen noen ganger uten å ha sex. Hva gjør dere på da? Hvordan går praten da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285701-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2293691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løvinne71 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva du gjør? Du tar tiden til hjelp! Selvom denne mannen også liker deg godt, så kan det være langt derifra til at han er klar for å forplikte seg i et seriørst forhold. Dere møttes tross alt ganske nylig. Og for voksne mennesker, med barn, er det en ofte et langt skritt å innlede et nytt forhold. Hvis dere begge også har vært igjennom tøffe skillsmisser ganske nylig, så er det mange følelser som skal bearbeides, i tillegg til omstilling med praktiske ting. Denne mannen sørger kanskje fortsatt over skillsmissen, og tapet av kontakten med barna. Hvis han også har et turbulent forhold til sin ex, barnas mor, så føler han kanskje at han har nok å forholde seg til for tiden, og ikke har så mye overskudd og energi å legge inn i et nytt forhold. Jeg synes derfor du må smøre deg med tålmodighet, og ikke forvente at det skal gå så fort frem. Men jeg er enig i at du bør være litt på vakt så du ikke blir en han "bare har sex med" hvis du selv ønsker noe mere. Prøv å variere det dere gjør sammen så dere blir kjent med hverandre også utenfor soverommet. Da vil du nok fort merke om han er interessert i DEG, eller bare i sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285701-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-2294829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.