Gå til innhold

Er det vanlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å måtte stå opp 1 - 2 ganger om natten for å tisse? Tror ikke det er noe uvanlig fenomen, men skal det være sånn? Temmelig irriterende at god søvn blir forstyrret av vannlatningstrang! Er det noe jeg kan gjøre?

Et annet spørsmål: urinen lukter veldig søtt (sterk søt-lukt), spesielt ved eggløsning. Vanlig/normalt?

Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg bedt om henvisning til en spesialist på urinveier.

Det er ikke uvanlig, i betydningen at en god del sliter med det, men det er unormalt, i betydningen at slik skal det ikke være.

Skrevet

Nei, da er ikke tingene som de skal være, sannsynligvis. Jeg ville tatt meg en tur til legen, gjerne en spesialist.

Gjest opp om natten....
Skrevet

Jeg har det slik i perioder. Da er jeg opp et par ganger om natten for å tisse. Kjempeirriterende da søvnen blir dårlig. Har merket meg at hvis jeg har vært kald på bena og etter samleie er det verre. Har ikke gått til lege av den grunn, fordi det ikke varer hele tiden, men i perioder.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er mange som sliter med det, men det er ikke naturlig. Det kan være noe, eller det kan ha blitt en uvane.

Siden du synes urinen har annen lukt, så bør du ta med en urinprøve til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...