Gjest keira Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Kanskje litt teit problemstilling. Men etter en hard periode i livet mitt føler jeg meg nå så redusert i hud, utseende og hår osv. Føler meg tørr langt inn i huden til tross for gode kremer. Håret er dødt og huden er slapp etter et for raskt vekttap. Selvfølgelig burde jeg fått regelmessig søvn, måltider og frisk luft. Ta vitaminer. Men er de dype linjene jeg ser kommet for å bli, eller kan det ta seg til igjen litt når jeg føler meg bedre og kommer mer i balanse? Kanskje umulig å svare på. Et lite hjertesukk fordi jeg følte meg bare så "gammel og dradd" i morges når jeg så meg i speilet. Og liker ikke at det synes utenpå at jeg har hatt en særdeles tøff tid. 0 Siter
Gjest tenker jeg Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Pass på å bruk smilet ditt, da ser ikke folk på streker. Drikk masse vann og bruk badstu? Da får du flyten igang også i ansiktet. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Heisann! jeg kjente meg godt igjen i det du skrev. Jeg opplevde at haaret mitt ble matt og livlost,jeg mista mye haar ogsaa.Huden var graa,og jeg saa dratt ut i ansiktet. Jeg folte at hele meg forfalte.... Da ting begynte aa ordne seg for meg,jeg begynte aa spise litt mer mat,(ogsaa olivenolje!),og folte rett og slett at jeg ble gladere,da ble huden igjen mye penere,jeg saa ikke dratt og graa ut. Haaravfallet avtok,og haaret fikk mer liv igjen. Naa har jeg fullt med smaahaar som er i ferd med aa vokse ut:) Slapp hud har jeg ogsaa,og det er nok bare trening som gjor susen for det.... Det finnes kanskje kremer som virkelig hjelper mot fine linjer,jeg har det rundt munnen,men i dag bryr jeg meg lite om det egentlig,fordi jeg har det godt paa innsia! Likevel tror jeg at naar du begynner aa faa det bedre rundt deg,og med deg selv,vil du ogsaa komme til aa straale,og du ser friskere og mer opplagt ut,og hud og haar vil forandre seg til det bedre:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Min kjære er omtrent skallet på toppen av hodet og her har han veldig tørr hud, men i perioder er den ganske bra. Jeg smører ham med bl.a. locobase repair, men det er alikevel tørt og flassende. Så en dag jeg kommenterte dette sa han lett at han var mye bedre i huden der når jeg var der over tid og lagde prdentlig mat til ham, når han sto for matstellet selv så ble det for mye dårlig mat og han ble knusktørr i huden på hodet! Jeg lager jo grønnsaker til middagen og sånne ting som han ikke gjør når han er alene, så det er nok noe i det vil jeg tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.