candyqueen_83 Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Kjøpte meg en ny ansiktskrem i går, bare en helt vanlig i dagligvareforretning. Kom hjem, kjæresten pakket ut og ryddet vekk varene. I dag tidlig lette jeg hele leiligheten rundt etter kremen, spurte kjæresten om hvor han hadde gjort av kremen, men han hadde ikke sett noen krem?? Tenkte vi hadde glemt den i butikken da, så jeg fant en annen krem og gjorde meg ferdig på badet. Så skulle kjæresten lage frokost, åpnet kjøleskapet og begynte å le. Jeg tittet inn og oppå creme fraiche boksen stod kremen. - Var det den ja, jeg trodde det var ost jeg? Lol. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Ja, menn er krydderet i hverdagen hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 *hahahaha* Det der kunne glatt min kjære gjort også! ) Hadde ikke forbauset meg et sekund. 0 Siter
Gjest Multippel Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Det hender jeg legger ting feil også, men av annen årsak da...hehe...som lommeboka i frysern og sånn:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.