Gå til innhold

kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

hei. jeg lurte bare på om jeg kunne være gravid, jeg skulle hatt mensen får 10 dager siden, (ca 6 sep) å i dag er det 16 sep!. men d har ikke kommet. jeg har hatt samleie flere ganger uten beskyttelse i tiden før dette før den 6 sep da jeg egentli skulle ha mensen.. jeg har vondt i magen (nederst) trøtt, å tisser mer enn før. di sisste fire dagene har d også kommet litt sånn lyse brunt på papiret bare avåtil når jeg tisser. ellers ingen tegn til mensen, utenom smerter i magen. men så i dag da jeg skulle på do til morran, så var d heller ingen tegn til mensen, en halv time senere måtte æ på do ijen, å da blødde jeg.. så kan æ være gravid da? nå blør jeg enda.. men det er jo bare noen timer sia d begynnte.. håpe på svar fort.. takk;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285744-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det. De tegnene du beskrev har ikke jag hatt når jeg er gravid...

Heller kvalme, tretthet, ømme bryster osv.

Ser heller ut som du har fått mensen nå :-)

Men jeg vil jo absolutt anbefale deg å bruke beskyttelse - beskyttelse mot både graviditet og kjønnsykdommer.

Ta vare på deg selv - du er for ung til å bli mor - og det er ditt ansvar og beskytte deg - ikke stol på gurra

Sannsynligvis er det jo mensen som har kommet nå. Men de symptomene du ellers skriver hadde jeg i begynnelsen av graviditeten min. Er du usikker, tar du en test. Og jeg trenger vel ikke fortelle deg at det er dumt å ha sex uten prevensjon hvis man ikke ønsker å bli gravid...

Tror ikke det. De tegnene du beskrev har ikke jag hatt når jeg er gravid...

Heller kvalme, tretthet, ømme bryster osv.

Ser heller ut som du har fått mensen nå :-)

Men jeg vil jo absolutt anbefale deg å bruke beskyttelse - beskyttelse mot både graviditet og kjønnsykdommer.

Ta vare på deg selv - du er for ung til å bli mor - og det er ditt ansvar og beskytte deg - ikke stol på gurra

jeg er utrolig trøtt å slapp å veldi humør svingninger, å har silikon i puppene, så vet ikke om di er ømme.. begynte bare å tenke på d når mensen kom så sent... har aldri kommet så lenge etterpå før.:S

Sannsynligvis er det jo mensen som har kommet nå. Men de symptomene du ellers skriver hadde jeg i begynnelsen av graviditeten min. Er du usikker, tar du en test. Og jeg trenger vel ikke fortelle deg at det er dumt å ha sex uten prevensjon hvis man ikke ønsker å bli gravid...

jeg ønsker å bli gravid;)

jeg er sikkert ikke gravid da, men begynnte å tenke på d da mensen aldri kom.. å jeg er sliten å trett å opp å ned i humøret hele tiden.. å tisser mer enn vanlig.. men d kan jo være får at mensen kom da. ikke vet jeg.. :/

jeg ønsker å bli gravid;)

jeg er sikkert ikke gravid da, men begynnte å tenke på d da mensen aldri kom.. å jeg er sliten å trett å opp å ned i humøret hele tiden.. å tisser mer enn vanlig.. men d kan jo være får at mensen kom da. ikke vet jeg.. :/

Ja, da er det jo noe annet. :-)

Blør du fremdeles da?

Annonse

Ja, da er det jo noe annet. :-)

Blør du fremdeles da?

ja blør ennå... det kom veldi brått..var jo på do en halvtime før jegg så jeg fikk d¨å da var d ikke tegn til mensen engang..men jeg vet ikke hvordan alt er. om man kan få mens viss en e gravi osv.? tusen takk får at du svare.

ja blør ennå... det kom veldi brått..var jo på do en halvtime før jegg så jeg fikk d¨å da var d ikke tegn til mensen engang..men jeg vet ikke hvordan alt er. om man kan få mens viss en e gravi osv.? tusen takk får at du svare.

Ja, noen har menslignende blødninger gjennom hele svangerskapet, men det er sjeldent. Jeg synes du skal ta en test i morgen for å få det avklart.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...