Gjest Sotra/bergen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg er en dame på 58 år, som er plaget med litt av hvert. Gikt, fibromyalgi, struma. Jeg spiser orudis kapsler, og pinex forte for mine smerter. Jeg har i tilleg knutestruma, som er meget synlig, men får ikke noe for den, da mine blodprøver viser normale utslag. Men i de siste måneder så føler jeg at hjertet slår kollbøtte. Dette skjer på tidlig kveld, og om natten. Jeg har ikke vondt i hjertet, men det er meget ubehagelig. Var hos legen min og der ble tatt ekg, på kontoret, og hjertet slo normalt. (Men da var det tidlig på dagen, og "kollbøttene" var ikke begynt enda) Når jeg satt på hans kontor, så hadde jeg en puls på 108, og når jeg lå på benken og tok ekg, så var min puls 97. Jeg kan måle selv min puls på min treningssykkel. ( uten å kjøre på den), og da ligger min puls på alt mellom 100-113. Er ikke dette unormalt høyt? Jeg fikk ikke noe godt svar på hva som kunne være feil med meg da jeg var hos legen, desverre. Det eneste som ble gjordt var å ta ny stoffskifteprøve. Jeg er nok ca. 10 kilo for tung, og røker. På forhånd takk for hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285771-h%C3%B8y-puls/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.